Norsktalande kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2024-10-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundservicemedarbetare till Stanley Black & Decker" (publicerad 2024-10-31) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-10-14Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stanley Black & Decker.
Om företagetStanley Black & Decker tillhandahåller innovativa verktyg och smarta lösningar till såväl professionella användare som konsumenter. Företaget sysselsätter närmare 60 000 medarbetare globalt och är verksamma i fler än 175 länder. På kontoret i Mölndal arbetar 50 personer där hela kundsupportavdelningen består av cirka 15 medarbetare. Deras varumärken inkluderar bland annat Cub Cadet, Robomow, Stanley och Dewalt.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som tillsammans supporterar den norska marknaden mot Stanley Black & Deckers produkter. Din roll innebär att ta emot beställningar, hantera tekniska frågor, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon under kategorin trädgårdsmaskiner och elverktyg. Frågorna kan komma från företagskunder, slutanvändare och auktoriserade verkstäder inom nordisk trädgård och byggvaruhandel. I arbetet har du daglig intern kontakt med servicetekniker och säljare för att bistå med information och administration för era gemensamma kunder.
• Hantera inkommande kundärenden ofta kopplat till tekniska frågor
• Hantera beställningar, garantiärenden och reservdelsbehov över mail och telefon
• Daglig kontakt med säljare och servicetekniker
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Obehindrade kunskaper i norska, svenska och engelska muntligt och skriftligt
• Tidigare erfarenhet av kundsupport/service, gärna över mail och telefon inom teknisk bransch
• Tekniskt intresse
• God datorkunskap
Vi tror att du som söker har intresset, viljan och förmågan att hjälpa såväl kunder som dina kollegor i teamet. Du anstränger dig för att leverera lösningar och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående gentemot andra. Du trivs med att samarbeta med dina kollegor och får energi av att umgås och föra dialoger med nya människor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg, Mölndal.
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Selina Fredin
selina.fredin@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8953898
Observera att sista ansökningsdag har passerat.