Norsktalande Kundservicemedarbetare till Plantagen!

A Hub AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Plantagen brinner för växtriket och att göra livet med växter enkelt och lättillgängligt för alla människor. Deras drivkraft är att skapa ett unikt sortiment av växter och de lösningar som krävs för ett grönare liv.

Plantagens mission är att förbättra livet med växter för de många människorna och med över 130 butiker i olika format i Norge, Sverige och Finland är vi det ledande varumärket för växter i Norden. Läs mer om plantagen här. (https://www.plantagen.se/start/)

Vi söker nu Norsktalande Kundservicemedarbetare som brinner för service och vill arbeta tillsammans med härliga kollegor inom Nordens största trädgårdskedja!

OM TJÄNSTEN

I rollen som Norsk Kundservicemedare på Plantagen kommer du vara en viktigt del i kundupplevelsen där målet såklart är att göra så att kunder tycker att Plantagen är det självklara valet för växt och trädgårdshopping! Du upprätthåller hög servicenivå och bemöter kunder med ett leende i telefon och mejl.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Frågor inför eller efter ett E-handelsköp
• Sälj och produktrekommendationer
• Kundklubbsfrågor
• Information om sortiment
• Kundserviceärenden som exempelvis returer/reklamationer

DU ERBJUDS

• En rolig och positiv och spännande arbetsmiljö. De erbjuder goda tillväxtmöjligheter för dig som anställd.
• Plantagen bryr sig om dig som anställd. Det är viktigt att du känner dig frisk, nöjd, glad och uppskattad för det du gör.
• Att arbeta på Plantagen inkluderar också en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och personalrabatter i deras butiker.

VEM ÄR DU?

• Talar och skriver obehindrat på norska och svenska
• Du har tidigare arbetat i ett servicerelaterat yrke. Erfarenhet inom kundtjänst är väldigt meriterande.
• Känner dig bekväm att använda telefon som främsta verktyg
• God dator- och systemvana
• Erfarenhet av att ha arbetat i ärendehanteringssystem är mycket meriterande

Som person tror du vi har/är:

• Serviceinriktad: ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar
• Positiv och lösningsorienterad: är en förebild för dina kollegor genom din positiva inställning och förmåga att vara lösningsorienterad
• Kommunikativ: uttrycker dig väl i både tal och skrift i det norska språket
• Är en team- och tävlingsmänniska och har inställningen att inget är omöjligt
• Är självgående och initiativtagande

Triggas du av ovan beskrivning är detta är en möjlighet du ej vill missa, vi ser fram emot din ansökan!

ÖVRIGT

Start: Omgående
Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider
Plats: Stockholm
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Plantagens önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub (https://www.a-hub.se/).

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-05-05

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
A Hub AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656)

Arbetsplats
A-hub

Jobbnummer
5743385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: