Norsktalande kundservicemedarbetare till modebranschen

Adecco Sweden AB / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Har du ett stort intresse för mode och inredning? Vill du arbeta på ett internationellt företag där du kommer få möjligheten att utvecklas både på ett personligt och karriärmässigt plan? Talar och skriver du norska flytande? Då ska du söka tjänsten som norsktalande kundservicemedarbetare!

Publiceringsdatum
2019-04-29

Om tjänsten
Som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att erbjuda service gentemot företagets norska kunder. Du besvarar deras frågor som berör bland annat leveranser, returer och frågor kring produkter via telefon eller mail. Vidare sker arbetet med dator som hjälpmedel, där du arbetar i flera olika system samtidigt för att kunna ge svar till kunderna. Vid sidan av detta ger tjänsten utrymme för nytänkande, där du själv uppmuntras ta egna beslut och utveckla nya arbetssätt. Du kommer löpande få feedback och möjligheter till utveckling, dessutom arbetar företaget mycket med interna rekryteringar så du har en möjlighet att göra karriär i ett välkänt företag.

Kundtjänstens öppettider är 07:00-21:00 på vardagar samt 9:00-19:00 på helger och du arbetar efter ett löpande schema inom dessa tider.

I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ge högklassig service via telefon och mail
• Administration i datorsystem
Om dig
Vi söker dig som är flytande i det norska språket både i tal och skrift. Du som person tycker om att prata med personer och drivs av att ge service. Vidare ser vi att du är en person som är nyfiken och optimistisk som drivs av att ständigt utvecklas. Eftersom ärendena som dyker upp i tjänsten är av olika karaktär är du bekväm med att anpassa dig efter situationen och kan ta egna initiativ. Till sist trivs du med att jobba tätt med dina kollegor samtidigt som du kan jobba självständigt.
Viktigt för tjänsten är:
• Kundfokuserad, kommunikativ och ambitiös
• God datorvana
• Goda kunskaper i det norska och engelska språket både i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare är ett konsultuppdrag med tillsättning 6:e maj eller 1: juni Uppdraget är tänkt att vara löpande och det är stor chans till att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kundföretaget. Tjänsten är på 40 timmar i veckan och möjlighet till Ob-tillägg finns.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten har en start i månaden under våren, där rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
4. Sista steget är en gruppintervju hos kundföretaget .

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Isak Ahlvik via 0736847762

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Kundtjänstmedarbetare, Mode, Kläder, Borås, Adecco, Administration, service, kundtjänst, Norska, Norsktalande, norge

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-15
Ange följande referens när du ansöker: ref-29005
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Isak Ahlvik

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Lilla Brogatan 34
50335 BORÅS

Kontorsadress
Lilla Brogatan 34

Jobbnummer
4757162

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: