Norsktalande Kundserviceagent till LensWays Prisbelönade Kundtjä
Ivy Talents / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ivy Talents i Stockholm,
Sollentuna,
Södertälje,
Nyköping,
Norrköping eller i
hela Sverige Nu finns en öppning för dig med norska som modersmålatt börja arbeta som kundserviceagent på LensWay Group, ledande i branschen e-handel för linser och glasögon! Här utlovas en rolig och utvecklande tid i ditt arbetsliv på en välkomnande arbetsplats där personalen värdesätts och investeras i. Vi söker ett kundservice-ess som vill vara med och vinna guldkontakt 2019, kundtjänst SM!
Hos oss arbetar kundtjänstavdelningen varje dag med att erbjuda våra kunder en service utöver det vanliga och hos oss finns goda möjligheter att utvecklas. LensWay Group's kundtjänst är prisbelönad och här blir du en av medarbetarna som ansvarar för den norska marknaden. Totalt jobbar det cirka 35 personer i vår kundtjänst mot de marknader vi verkar på. Arbetet utgår från LensWay Group's nyrenoverade och inspirerande lokaler i Kista och här jobbar totalt 145 kollegor i en internationell, framåtlutat och familjär miljö.
Publiceringsdatum2019-01-31Om företagetLensWay Group har genom att vara prisvärda, innovativa och moderna blivit Europas största onlinebutik för kontaktlinser och glasögon. Allt sedan starten år 2000 har vi med stor beslutsamhet strävat efter att visa hur kvalitet inte behöver kosta skjortan. Med snabba leveranser och förmånliga priser har LensWay Group också lett marknadsutvecklingen för kontaktlinser och glasögon i en mer rättvis och ärlig riktning. I dag ägs vi av det globala optikföretaget Essilor och verkar på sex olika europeiska marknader.
I rollen kommer du att arbeta med att:
• Hantera inkommande ärenden via telefon och mejl från LensWay Groups norska kunder och vara vår röst och ansiktet ut mot världen
• Hjälpa både nya och befintliga kunder med vägledning gällande linser, glasögon, solglasögon och tillbehör
• Jobba med serviceinriktad merförsäljning och informera om aktuella kampanjer och produktnyheter
• Hantera reklamationer
Hos oss kommer du att utbildas till en kunskapsnivå inom optik motsvarande optikerassistent, med syftet att kunna hantera alla inkommande ärenden. Du förväntas på ett proffsigt sätt bland annat kunna hantera reklamationer, merförsäljning och ge information om produktnyheter. Viktigast av allt är att du erbjuder den suveräna service som alla våra kunder är värda!För dig som är driven finns även möjligheten att utvecklas inom ett område som intresserar dig, exempelvis inom översättning, sociala medier samt diverse förändringsarbeten och projekt.
Passande profil:
• Du har en avslutad gymnasieutbildning
• Norska som modersmål och därmed flytande i tal och skrift
• Flytande svensk- ochengelskkunskaper
• Arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke och trivs att arbeta i en kundorienterad roll
• Tidigare erfarenhet av försäljning och att hantera ärenden via telefon, mejl och/eller chatt är meriterande
• Övriga språkkunskaper (danska, tyska, finska eller holländska) är meriterande
• Goda datakunskaper och lätt för att lära dig nya tekniska plattformar
Vi vill träffa dig som är empatisk och har ett genuint intresse av att förstå kunden, du är lojal som medarbetare och behandlar dina kollegor med värme och ödmjukhet samt kunder med högsta professionalitet. Du trivs i en internationell och flexibel miljö och värdesätter en härlig stämning på arbetsplatsen. I ditt arbete är du även handlingskraftig och bekväm med att fatta egna beslut och självständigt söka reda på svar.
Omfattning:Heltidstjänst, tillsvidare.
Start:13 februari.
Arbetstider:
Mån-torsdag: 07:50-20:05 (tre olika pass 07:50-16:35, 09:20-18:05 & 11:20-20:05)
Fredag: 07:50-20:05 (två olika pass 07:50-16:35 & 09:20-18:05)
Lördag-söndag: 09:50-14:05 (man jobbar ungefär varannan helg - lite mindre då man ibland har beredskap och då jobbar hemifrån)
Övrigt:Tillsvidareanställning med 6 månaders prövotid
Lön:Fast månadslön plus generösa förmåner
Plats:Kista, Stockholm
Start:Januari
I den här rekryteringsprocessen samarbetar LensWay Group med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Julia på telefonnummer 070-759 76 66eller via mejl
julia@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot justdinansökan!
Sökord: Kundtjänst, kundservice, Lensway, Kista, Support, kundtjänstjobb, kundservicejobb
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-07-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJulia Olsson
julia.olsson@ivytalents.se 0707597666
FöretagIvy Talents
AdressIvy Talents
KUNGSGATAN, 48
11135 Stockholm
KontorsadressKUNGSGATAN, 48, Stockholm
Jobbnummer 4586376
Observera att sista ansökningsdag har passerat.