Norsk Kundservicemedarbetare
Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Mölndal,
Göteborg,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom.se är Sveriges största barn- och babybutik på nätet. Vi har marknadens största lagerförda sortiment för snabb leverans till våra kunder. Tillsammans med duktiga medarbetare skall vi ta en ledande position inom näthandel av barn- och babyprodukter i Norden.
I Jollyroom kommer du att arbeta tillsammans med personer som har unik kompetens inom näthandel. År 1996 startade vi Komplett som idag är den största aktören inom näthandeln i Norden, med cirka 400 anställda och en omsättning på 4,5 mdkr. Den första januari 2011 lanserade vi Jollyroom.se och på knappt ett år blev vi ledande näthandlare i Sverige inom barn- och baby. Sommaren 2012 lanserade vi vår norska nätbutik jollyroom.no. Nu söker vi dig som vill vara med att fortsätta bygga Jollyroom och nå våra högt satta mål.
Ansvar och arbetsuppgifter:
Vi växer på vår kundserviceavdelning och söker nu efter ytterligare en kundservicemedarbetare som skall arbeta med våra norska kunder. Kundserviceavdelningen ansvarar för kundtjänst, hämtbutik och retur/reklamation
Publiceringsdatum2012-09-19Dina arbetsuppgifter• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår hämtbutik
• Hantera returer och reklamationer
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och effektivisera avdelningen
Du rapporterar till kundservicechef.
Krav på erfarenhet och person:
Vi söker dig som har norska som modersmål samt goda kunskaper i svenska. Du skriver och talar flytande norska. Du har arbetserfarenhet från service och handel. Det är meriterande om du har branscherfarenhet och produktkännedom. Du är en van datoranvändare som trivs att arbeta med datorn och telefonen som verktyg. Du är snabb på tangenterna och snabblärd i nya affärssystem. Du har bra kunskaper i Officepaketet.
Som person är du pedagogisk och orädd i mötet med nya människor. Du brinner för service och är en initiativtagare som sporras av ansvar och högt satta mål. Du är affärsmässig och trivs i en entreprenörsdriven verksamhet med hög utvecklingstakt. I Jollyroom är tempot och engagemanget mycket högt, varav det är viktigt att du är drivande, har hög energinivå och klarar av utmanande uppgifter.
Din ansökan innebär att du vill utmana branschen tillsammans med oss.
Vi erbjuder dig bland annat:
• En spännande tjänst i ett företag med stora ambitioner
• Möjligheter till utveckling och karriär inom företaget
• Vinstdelningssystem (utöver fast lön)
• Högt tak i organisationen där du får utrymme att driva egna frågor
• Trevliga, kunniga och hjälpsamma kollegor som ser fram emot att komplettera gruppen med din styrka
• Den senaste arbetsutrustningen inkl. egen bärbar dator
• Fritt intag av kaffe, snacks, frukt och annat gott i kylen
• After works och andra trevliga tillställningar
Upplägg och ansökan:
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Mölndal
• Arbetstider: Vardagar kl. 09-18 samt schemalagda helger under butiksöppettider
• Ansök genom att maila CV och personligt brev till
jobb@jollyroom.se• Ange referens på ansökan: Norsk kundservice
• Kontakt: Terese Fernbring via
jobb@jollyroom.se . Vi har tyvärr svårt att hinna svara på frågor via telefon, utan ber dig istället maila vid frågor.
Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så var gärna snabb med din ansökan.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-19
Ange följande referens när du ansöker: Norsk kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jollyroom.seFöretagJOLLYROOM AB
AdressJOLLYROOM AB
Argongatan 11
43153 Mölndal
KontorsadressArgongatan 11
Mölndal
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@jollyroom.se Jobbnummer 1344558
Observera att sista ansökningsdag har passerat.