Nogrann och detaljfokuserad administratör

Komet Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för kunds räkning en noggrann och strukturerad administratör till ett företag som är ledande inom leverans av profilartiklar, kläder, gåvor och kampanjprodukter till näringslivet. Företaget har verkar i över 20 år och har under årens lopp arbetat med att utveckla och välja ut profilartiklar och gåvor av hög kvalitet. Man arbetar ständigt med att leverera rätt produkt, i rätt mängd, med rätt kvalitet och till avtalad tid.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:

•           Hantera beställningar av produkter och gåvokort

•           Registera och strukturera upp ordrar i excel samt företagets interna ordersystem

•           Främst hantera den dagliga kontakten med företagets leverantörer.

•           Hjälpa och stötta ansvarig med administrativa uppgifter

•           Ha en betydande administrativ roll i en av företagets kommande gåvokampanjer

Är du den vi söker?

Som person är du öppen och prestigelös, har lätt att arbeta i såväl team som på egen hand. Du har förmågan att ha många bollar i luften och är duktig på att prioritera. Arbetet kräver att du är detaljorigenterad och noggrann.
Det är viktigt att du har ett optimistiskt och lösningsorienterat sinnelag och mycket god samarbetsförmåga med kunder och kollegor. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Rätt kandidat har:

•           Erfarenhet av administrativt arbete

•           Goda kunskaper i officepaketet, främst Excel

•           Gymnasieexamen

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos kund.

Ansökan: Vi går igenom ansökningarna löpande varför vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar enkelt din ansökan via nedanstående formulär, vi har tyvärr ingen möjlighet att hantera ansökningar via mail.

Information om tjänsten
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, till och med 31 januari
Arbetstid: Kontorstid
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2013-10-25

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-MN, Konsultchef 020-252600

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
1686242

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: