Noggrann administratör till omtyckt livsmedelsföretag
Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Noggrann administratör till omtyckt livsmedelsföretag
Har du tidigare administrativ erfarenhet, arbetat i flöden och god datorvana? Skulle du dessutom beskriva dig noggrann, strukturerad och motiverad? Då har vi nästa uppdrag för dig! Proffice söker nu, för omgående behov, en positivt lagd projektadministratör till ett ledande livsmedelsföretag i Solna.
I tjänsten som projektadministratör kommer du att;
• övergripande svara för att artikelregister över såväl priser som artiklar är rätt och riktigt.
• administrera artikelinformation som innehåll, vikt, produktbild, kvittotext med mera.
• svara för leverantörskontakt när det kommer till artikelinformation.
Exempel; en ny produkt kommer in i sortimentet och viss information saknas, då blir det du som kompletterar med den saknade informationen. Det kan också vara befintliga produkter där information antingen saknas eller är fel.
Vårt erbjudande; en givande tjänst för dig som trivs i såväl administration som repetitiva moment med tonvikt på service och kvalitet. Hos Proffice får du också en dedikerad konsultchef, sedvanliga personalförmåner och en attraktivt punkt i ditt personliga CV. Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag!
Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB
Ort: Solna
Omfattning: Heltid kontorstider, möjlig flex mellan klockan 7-9 respektive 16-18. För omgående start och till 31 augusti, med sannolik förlängning.
Sista dag att ansöka är 2016-05-22, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Marlene Solca |
marlene.solca@proffice.se [ mailto:
marlene.solca@proffice.se ] |
Publiceringsdatum2016-04-22KvalifikationerFör att lyckas i rollen som projektadministratör trivs du i miljöer där du får användning för din noggranna läggning, känsla för struktur och kvalitet liksom förmåga att hantera parallella frågor. Du är motiverad, gärna analytisk och förstår hur A påverkar B. Är du dessutom serviceinriktad och gillar samarbetet med andra så kommer du att bli en uppskattad kollega.
God svenska är krav. Vi ser det som meriterande om du har tidigare administrativ erfarenhet, erfarenhet från butik, kunskap i affärssystemet EMS, Microsoft Office, artikelstandarden GS1, förståelse för systemflöden och god datorvana liksom enklare engelska i tal och skrift.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-22
Ange följande referens när du ansöker: 200911101
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarlene Solca
marlene.solca@proffice.seFöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 2799608
Observera att sista ansökningsdag har passerat.