Nets Sweden söker 2-nd Line E-handel
Nets Sweden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nets Sweden AB i Stockholm Nets är Nordeuropas ledande företag för betalningslösningar, informationstjänster och digitala säkerhetslösningar, med ett av de mest omfattande och innovativa produktsortimenten i Europa. Vår ambition är att bli en ännu starkare samarbetspartner till våra kunder genom att understödja deras verksamhet både nationellt och internationellt. Vi vill göra hanteringen av både ekonomiska tillgångar och informationstillgångar enklare och säkrare. Nets omsatte mer än 6,8 mdkr 2010 och har drygt 2 500 anställda. Huvudkontoret ligger i Köpenhamn och vi har kompetens- och försäljningscenter i Oslo, Stockholm, Helsingfors och Tallinn. Läs mer om oss på
www.nets.eu.Nets Sweden, beläget i Hammarby sjöstad, har en Kundservice bestående av ca 25 anställda som primärt arbetar mot kunder som har betalterminalslösning eller E-handelslösning. Nets Sweden är under ständig förändring och del av en stor koncern som erbjuder dig ett lärorikt och kul jobb med stora möjligheter att utvecklas.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med arbetstider ca 8-17 vardagar.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Nets Sweden AB är ett företag med tradition inom betalningsområdet, verksamt med helhetslösningar inom området betalningar. Kundsupport som numera tillhör Operations organisatoriskt, ansvarar för leverans av tjänsten ePayment/Netaxept till våra kunder.
Själva tjänsten för internetbetallösningar heter ePayment&netaxept och koncept för säker e-Handel. I din roll förmedlas kunskap till kunder och partners för betallösningen och dess funktioner. Partners kan vara webbsystem, affärssystem, mobila tjänsteleverantörer och banker/finansiella institut.
Du ansvarar för
I huvudsak teknisk- samt övrig support via telefon samt e-post
I Din roll
Du rapporterar till närmsta chef för Kundsupport.
Vi vänder oss till Dig som har relevant utbildning, alternativt 3 årig gymnasieutbildning, gärna med utbildning och erfarenhet inom betalområdet, från bank och eHandel.
Kan uttrycka dig och skriva obehindrat på svenska och engelska.
Sätter värde i att leverera och leverera med kvalité.
Som person är Du
• Tillförlitlig och har en snabb uppfattningsförmåga
• Noggrann, strukturerad och stresstålig
• En god kommunikatör och dokumentatör
• Följer upp och ser till att leverans sker som utlovat
Välkommen med din ansökan snarast, dock senast 6 november 2013. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Publiceringsdatum2013-10-07Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jenny.misic@nets.euFöretagNETS SWEDEN AB
AdressNETS SWEDEN AB
Box
12031 STOCKHOLM
KontorsadressLUMAPARKSVÄGEN 9
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6099200
Jobbnummer 1670500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.