Mersäljande orderadministratör med driv sökes till kund i norror
Manpower Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Publiceringsdatum2014-07-09Dina arbetsuppgifterTill vår kund, en världsledande IT-distributör belägen i Norrort, söker vi dig som framåt sensommaren vill starta på ett uppdrag som administrativ säljare. Du kommer tillsammans med dina kollegor, ett varmt och välkomnande team på ca 15 personer, att arbeta med de senaste produkterna på marknaden. Arbetet består av inkommande samtal med orderregistrering som huvudsaklig uppgift.
Vår kund ser ett långsiktigt behov i denna tjänst varpå möjligheten till en direktanställning kan komma att bli möjlig längre fram. Företaget välkomnar ett aktivt nätverkande och erbjuder möjligheter till utveckling för den ambitiöse. Arbetstider är
kl. 08:30-17 inkl. en timmes lunch. 37,5 timmars arbetstidsmått per vecka.
Vem är du?
För att trivas i rollen krävs att du är bekväm med att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap då du tar hand om inkommande samtal. Du har förmågan att lyssna in kundens behov för att kunna arbeta merförsäljande, genom att ställa rätt typ av frågor under befintligt samtal. Därav krävs att du är lyhörd, genuint nyfiken och intresserad av kundens potentiella behov och kan anpassa samtalen efter kunden.
Eget ansvar, stor noggrannhet och god prioriteringsförmåga är viktigt. Att du är van vid och drivs av att arbeta i ett högt tempo är ett krav, liksom erfarenhet av orderhantering. Intresse för IT-produkter är starkt meriterande, tidigare kundservicevana en fördel. Företaget arbetar i ett eget orderhanteringssystem och du får utbildning däri. God systemvana är dock ett krav. Du kommer att föra en maildialog med Backoffice-avdelningen som sitter i annan del av Europa, varpå du har goda engelskkunskaper i tal och skrift.
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta Jessica Maurell på telefonnummer 08-452 33 30. Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattning100% Enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Maurell 08- 452 33 45
FöretagManpower Huvudkontor
AdressManpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 1935227
Observera att sista ansökningsdag har passerat.