Mersäljande orderadministratör med driv sökes till kund i norror

Manpower Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower Huvudkontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.

Publiceringsdatum
2014-07-09

Dina arbetsuppgifter
Till vår kund, en världsledande IT-distributör belägen i Norrort, söker vi dig som framåt sensommaren vill starta på ett uppdrag som administrativ säljare. Du kommer tillsammans med dina kollegor, ett varmt och välkomnande team på ca 15 personer, att arbeta med de senaste produkterna på marknaden. Arbetet består av inkommande samtal med orderregistrering som huvudsaklig uppgift.

Vår kund ser ett långsiktigt behov i denna tjänst varpå möjligheten till en direktanställning kan komma att bli möjlig längre fram. Företaget välkomnar ett aktivt nätverkande och erbjuder möjligheter till utveckling för den ambitiöse. Arbetstider är
kl. 08:30-17 inkl. en timmes lunch. 37,5 timmars arbetstidsmått per vecka.

Vem är du?
För att trivas i rollen krävs att du är bekväm med att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap då du tar hand om inkommande samtal. Du har förmågan att lyssna in kundens behov för att kunna arbeta merförsäljande, genom att ställa rätt typ av frågor under befintligt samtal. Därav krävs att du är lyhörd, genuint nyfiken och intresserad av kundens potentiella behov och kan anpassa samtalen efter kunden.

Eget ansvar, stor noggrannhet och god prioriteringsförmåga är viktigt. Att du är van vid och drivs av att arbeta i ett högt tempo är ett krav, liksom erfarenhet av orderhantering. Intresse för IT-produkter är starkt meriterande, tidigare kundservicevana en fördel. Företaget arbetar i ett eget orderhanteringssystem och du får utbildning däri. God systemvana är dock ett krav. Du kommer att föra en maildialog med Backoffice-avdelningen som sitter i annan del av Europa, varpå du har goda engelskkunskaper i tal och skrift.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten går det bra att kontakta Jessica Maurell på telefonnummer 08-452 33 30. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
100% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Maurell 08- 452 33 45

Företag
Manpower Huvudkontor

Adress
Manpower Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
1935227

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower Huvudkontor: