Medicinsk sekreterare till Vårdcentralen Tornet i Landskrona
Region Skåne, Primärvården Skåne / Administratörsjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Region Skåne, Primärvården Skåne i Landskrona,
Svalöv,
Kävlinge,
Helsingborg,
Bjuv eller i
hela Sverige Region Skåne ska främja god hälsa och vi ansvarar för att det finns bra sjukvård och kollektivtrafik för alla invånare i Skåne. I vårt uppdrag ingår också att verka som koordinator, inspiratör och samlande kraft för utvecklingen i Skåne. Vi är Skånes största arbetsgivare med 32 000 medarbetare och en total budget på 38 miljarder kronor (2013). Högsta beslutande organ är regionfullmäktige som väljs av invånarna i Skåne.
Primärvården Skåne är en konkurrensdriven verksamhet som är marknadsledande i Skåne. Genom att sätta patienten i fokus och agera i enlighet med våra värdeord kvalitet, omtanke och handlingskraft är vår vision att vara Sveriges bästa Primärvård. Våra verksamhetsmål utgår från fyra perspektiv - patient, verksamhet, medarbetare och ekonomi. Tillsammans arbetar vi för att ge våra patienter god och kvalitativ vård i rätt tid. Hos oss finns det goda utvecklingsmöjligheter för dig!
Vår verksamhetsidé är att erbjuda ett gott bemötande samt ett professionellt omhändertagande till våra patienter. Här finns en samlad kompetens av olika yrkeskategorier som strävar mot att tillhandahålla en individuell vård med personlig omtanke för patientens bästa.
Publiceringsdatum2013-09-30ArbetsuppgifterAtt arbeta som medicinsk sekreterare innebär journalskrivning, receptionsarbete samt ett flertal andra arbetsuppgifter. Vi kan erbjuda dig möjlighet till utveckling och fortbildning inom olika områden samt möjligheten att vara med och påverka.
Vi befinner oss i en positiv utvecklingsfas och vi har precis öppnat den nya vårdcentralen, Tornet. Därför behöver vi dig som kraft i arbetet att förbättra våra team och våra processer. Vill du vara med i den fortsatta utvecklingen av vårdcentralen? Sök då till oss!
KvalifikationerDu är medicinsk sekreterare och har utbildning i Hälso- och sjukvårdsdokumentation 80p (KY) alternativt annan läkarsekreterarutbildning. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom primärvården.
Vi ser att du som söker trivs med teamarbete och har ett flexibelt förhållningssätt till arbetet och verksamhetens organisation. Som person trivs du med variation i arbetet och har en vilja att lära dig nya arbetsuppgifter. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetstider och omfattningHeltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar löpande urval, välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-10-14
Region Skåne värdesätter alla medarbetares kompetens, oavsett olikheter såsom kön, etnicitet eller funktionsnedsättning. Vi arbetar mot diskriminering och för främjande av alla människors lika rättigheter och möjligheter. Sökande oavsett bakgrund är välkomna att söka till Region Skåne.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Region Skåne samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen.
Nu kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig,
www.skane.se/jobb. Här finner du också förutom annonstitel, förvaltning eller bolag, hur många som har sökt tjänsten.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Ange följande referens när du ansöker: A353229
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBirgitta Ljungdahl Prütz - verksamhetschef 0768- 93 05 04
Facklig kontaktIsabella Drohomirecki 0418-65 14 70
FöretagRegion Skåne, Primärvården Skåne
AdressRegion Skåne, Primärvården Skåne
Scheelevägen 8
29189 KRISTIANSTAD
Jobbnummer 1665086
Observera att sista ansökningsdag har passerat.