Medicinsk sekreterare till Örestadsklinikens Vårdcentral
Örestadsklinikens Vårdcentral / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Örestadsklinikens Vårdcentral i Malmö Örestadsklinikens Vårdcentral öppnade 2009 och är en multidisciplinär klinik (vårdcentral, rehab, psykoterapi, BVC, BMM och gym). Kliniken har 65 anställda och 12 000 listade patienter. Vi är en privat vårdcentral som arbetar på uppdrag av Region Skåne.
Örestadskliniken söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, gärna med erfarenhet från Primärvård. Du har goda datakunskaper och erfarenhet av journalsystemet PMO samt sjukdomsklassificering.
Vi söker dig som kan arbeta självständigt och tar ansvar för ditt arbete. Du är noggrann, kvalitetsmedveten, har goda kunskaper i medicinsk terminologi och svenska språket. Du är nytänkande, serviceinriktad och har god samarbetsförmåga.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta journalskrivning. Det kommer också ingå administrativa arbetsuppgifter såsom receptionsavlösning och tidsbokning.
Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, med start enligt överenskommelse.
Hör gärna av dig till Helena Wiklund på 040-162314 för mer information.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-05-26TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-30
Via mail eller post
Ansökan kan skickas till e-postadress:
helena.wiklund@orestadskliniken.comKontaktHelena Wiklund, Ekonomi, 040-163214
helena.wiklund@orestadskliniken.comEva Porre, Medicinsk sekreterare, 040-371756
eva.porre@orestadskliniken.comFöretagÖrestadsklinikens Vårdcentral
AdressÖrestadsklinikens Vårdcentral
21767 MALMÖ
KontorsadressEddagatan 4
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-163200
Faxnummer: 040-163217
Jobbnummer 2871207
Observera att sista ansökningsdag har passerat.