Medicinsk sekreterare med samordnande funktion
Modigo AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Modigo AB i Stockholm,
Linköping,
Sundsvall,
Tingsryd,
Göteborg eller i
hela Sverige Vill du arbeta på en flexibel arbetsplats som ser och tar hänsyn till individen - både gällande anställda och patienter? Skulle du vilja arbeta som medicinsk sekreterare blandat med andra administrativa uppgifter samt ha en samordnande funktion? Vill du vara spindeln i nätet både på vår Stockholmsmottagning samt vid behov samordna övriga medicinska sekreterare och receptionister i bolaget? Vill du jobba på ett företag där du är med och driver den ständiga utvecklingen? Vi söker dig som vill ha ett spännande och utvecklande arbete tillsammans med engagerade, erfarna och skickliga kollegor.
Modigo är ett väletablerat företag som arbetar med neuropsykiatriska utredningar samt med psykologisk behandling. Vi arbetar alltid enligt evidensbaserade metoder och tummar aldrig på kvalitén. Modigo har mottagningar i Stockholm, Sundsvall, Lund samt Göteborg. Vår VD/verksamhetschef och samtliga enhetschefer är psykologer med gedigen klinisk psykiatrisk erfarenhet. Våra värderingar - kvalitet, medmänsklighet och mod beskriver oss väl och är våra ledstjärnor i såväl beslutsfattande som i vårt dagliga arbete. På vår mottagning i centrala Stockholm finns psykologer, läkare, en enhetschef, vår stab samt din närmsta kollega - vår receptionist.
Vi söker nu en medarbetare till en kombinerad tjänst som medicinsk sekreterare och som administrativt stöd till Modigo AB och Modigo Groups ledning. Tjänsten innebär också att vara sammankallande när de medicinska sekreterarna och receptionisterna på Modigo har möte och vid behov arbetsfördela mellan mottagningarna. Tjänsten är mycket viktig för att mottagningen ska fungera och innebär ett omväxlande arbete. Du kommer att arbeta med sedvanliga administrativa uppgifter så som att ta emot och registrera remisser, skriva remissvar och diktat samt boka patienter samt vissa administrativa uppgifter som Modigos ledning kan behöva hjälp med. Du kommer delvis även sitta i vår reception där du är vårt ansikte utåt och möter och vägleder patienterna på mottagningen samt svarar i telefon.
Att du är utbildad medicinsk sekreterare och har flera års erfarenhet av administration är ett krav, vi ser också gärna att du har erfarenhet av samordning. Erfarenhet av arbete inom vården och journalsystemet webdoc är meriterande och vi ser gärna att du har erfarenhet av att vara superuser i något journalsystem. Du har en god förmåga att uttrycka dig i svenska tal och skrift, och har du god systemvana. Vidare är du självständig, kreativ och bidrar till en positiv utveckling av verksamheten. Du är även flexibel, strukturerad och har god samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper. För att trivas hos oss tror vi att du har lätt för att kommunicera och skapa goda relationer samt har ett genuint intresse för människor.
Om du har några frågor kring tjänsten så kontakta vår HR-chef My Salling på telefonnummer 0708-635416. Maila din ansökan med CV och personligt brev till
jobb@modigo.se och skriv "Medicinsk sekreterare Stockholm" i ämnesraden i mailet. Välkommen med din ansökan senast den 11/8.
Tjänsten är heltid, kontorstid. Datum för tillträde enligt överenskommelse. Vi har självklart kollektivavtal, friskvårdsbidrag samt viss möjlighet till flexibilitet gällande såväl arbetstider som arbetsplats och flera andra förmåner.
Publiceringsdatum2021-07-12Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-11
AdressModigo AB
Roslagsgatan 44
11354 Stockholm
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Medicinsk sekreterare ".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Modigo AB (org.nr 556920-9561)
Roslagsgatan 44 (
visa karta)
113 54 STOCKHOLM
Ansökan E-post:
jobb@modigo.se Arbetsplats Modigo Stockholm
Jobbnummer 5858697
Observera att sista ansökningsdag har passerat.