Medicinsk sekreterare
Blomman Vårdcentral / Administratörsjobb / Malmö
2015-12-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medicinsk sekreterare" (publicerad 2019-05-13) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Blomman Vårdcentral i Malmö Blomman Vårdcentral är en ny vårdcentral i Malmö sedan 2015-06-01. Vi växer hela tiden och nu har vi behov av medicinsk sekreterare till vår mottagning.
Beskrivning av arbetsuppgifter: Vi söker en medicinsk sekreterare som jobbar/har jobbat inom Skåne helst har primärvårdserfarenhet och krav att du ska kunna PMO. Det är en fördel om du tidigare har arbetat på en vårdcentral
I arbetet som medicinsksekreterare ingår sedvanligt sekreterararbete med bland annat journalskrivning, skanning, kollar mina vårdkontakter, filur, pasis
Du kommer också att arbeta med administrativa arbetsuppgifter.
Beskrivning av kvalifikationer:Utbildad medicinsk sekreterare, gärna med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. God kunskap i svenska, engelska och medicinsk terminologi. Vi söker dig med erfarenhet som medicinsk sekreterare och som är serviceinriktad, noggrann och effektiv, som tar initiativ och är ansvarstagande samt har god samarbetsförmåga och en positiv inställning. Du kan arbeta både självständigt och i team. Det är en fördel om du tidigare har arbetat på en vårdcentral och kan IT.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
Behovet är 100%, men kan vid önskemål om deltid anpassas ner till som lägst 25% av heltid.
Publiceringsdatum2015-12-17ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 720502
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rashidobaid3@gmail.comFöretagBlomman Vårdcentral
AdressBlomman Vårdcentral
Celsiusgatan 35
21214 Malmö
KontorsadressCelsiusgatan 35
Malmö
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-490955
E-postadress:
alwaalia1@hotmail.com Jobbnummer 2581158
Observera att sista ansökningsdag har passerat.