Medarbetare till Telias tekniska support

Releasy / Butikssäljarjobb / Borås
2016-04-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Telias tekniska support" (publicerad 2016-04-12) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy i Borås, Linköping, Borlänge, Stockholm eller i hela Sverige

Har du ett stort kundfokus och är tekniskt intresserad? Då kan det vara dig vi söker!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi letar därför aktivt efter positiva, drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

Just nu söker vi efter medarbetare som vill utvecklas inom ett spännande uppdrag för en utav våra kunder: Telia. Om du gillar service, problemlösning och teknik i framkant kommer du att trivas som fisken i vattnet på detta uppdrag. Här är kvalité det det allra viktigaste och målet är en nöjd kund som inte behöver återkomma i samma ärende.

Publiceringsdatum
2016-04-08

Dina arbetsuppgifter
Som Telias kundsupport har du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om bredbandstjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Fokus ligger på att med hög servicekänsla och kunskapsnivå lösa kundens problem och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

För att söka tjänsten krävs det att:

Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har god datorvana.
Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.

Vi gillar även följande egenskaper:

Du är en målinriktad och ansvarstagande person.
Du trivs i mötet med andra människor.
Du vet vad kundservice innebär.
Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.
Du arbetar gärna med ett högt tempo.
Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av teknik.

Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.

Tjänstgöringsgrad och arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Behovet är för närvarande 80%. Du kommer att börja din anställning med en utbildning med start i mitten av april.

Ersättning
Enligt kollektivavtal.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag!

Uppdraget kräver en stor personalstyrka och utbildningen börjar snart, dröj inte med din ansökan! Urval och rekrytering sker löpande.

Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Jennifer Tjernlund via mail: jennifer.tjernlund@releasy.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jennifer Tjernlund 0703779664 jennifer.tjernlund@releasy.se

Företag
Releasy

Adress
Releasy
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås

Kontorsadress
Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2771039

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy: