Medarbetare till Telias tekniska kundsupport
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2018-07-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Medarbetare till Telias tekniska kundsupport" (publicerad 2018-08-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Om Releasy:
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.
Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka upp vår avdelning som jobbar med Telias tekniska support i Borås.På supporten jobbar vi främst med felsökningar av kundens bredband, tv och telefoni.
Karriärtrappan:
På Releasy finns goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappa finns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.
Vi erbjuder dig:
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem som du kommer arbeta med.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därför får du som anställd friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid
Publiceringsdatum2018-07-19ProfilDu behöver vara intresserad av teknik och känna att du behärskar att hjälpa andra människor i den tekniska världen samt att service alltid är ett ledord i din kommunikation. Då du möter våra kunder via telefon/chatt/mail ska du ha en naturlig känsla för service samt kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska.
Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål som handlar om att kundens ärende skall vara löst och kunden skall vara uttalat nöjd samt veta sina möjligheter med Telia. Vi vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Tjänsterna avser provanställningar på 80 alt. 100 %
Man schemaläggs under supportensöppettider som ärmåndag - fredag,08:00 till 19:00.
Tillträdesdag:
Utbildningsstart16 juli och 13 augusti.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua löpande. Sista ansökningsdag är2018-07-12 och 2018-08-10.Tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på
jennifer.tjernlund@releasy.se.
Välkommen till Releasy och Telia!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Tjernlund
jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 4256112
Observera att sista ansökningsdag har passerat.