Medarbetare till svensk/norsk helpdesk

Coca-Cola Drycker Sverige AB / Supportteknikerjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Coca-Cola Drycker Sverige AB i Haninge, Jönköping, Örebro, Borås, Ljungby eller i hela Sverige

Medarbetarnas engagemang för ständig utveckling och förbättring är vår viktigaste tillgång och vi är måna om en utvecklande arbetsmiljö där alla mår bra och inspireras att bidra med sitt bästa. Därför är en av våra huvudstrategier att ha välinformerade och engagerade medarbetare. Våra värderingar, som utvecklats tillsammans med alla medarbetare, utgör en röd tråd i verksamheten.
Till vår dataavdelning söker vi nu en medarbetare till svensk/norsk helpdesk.
Vad innebär jobbet?
Coca-Cola har en nordisk IT-avdelning för Sverige och Norge. Du ingår i â€?Helpdesk/Technical field supportâ€?- gruppen och har som uppgift att stödja användarna genom att vara medarbetare i vår helpdesk på IT-avdelningen. Detta innebär att du tillsammans med övriga helpdeskmedarbetare behandlar supportsamtal från både Sverige och Norge.
Som medarbetare till vår helpdesk är du kundens första kontakt och ger support via telefon och fjärrverktyg. Din uppgift blir att lösa problem av varierande svårighetsgrad, sköta kontoadministrering för olika program samt att dokumentera och delge dina teamkollegor av din kunskap och erfarenhet. Tempot är högt och fokus ligger på att ge god och tillförlitlig service.
Arbetet innebär vidare att samarbeta med övriga grupper inom IT-avdelningen för att säkerställa att applikationerna är tillgängliga enligt verksamhetens krav. Vissa resor till Norge kan förekomma.
Vi söker efter en speciell personlighet!
Vi söker dig som är analytisk, självständig, administrativ och serviceinriktad. Du tycker att det är kul att lösa problem och att ha kontakt med olika typer av människor samt vill utvecklas inom en dynamisk IT- organisation. Du har bra koordinerings- och kommunikationsförmåga. På grund av en jämnare könsfördelning ser vi gärna kvinnliga sökanden.
Den här bakgrunden vill vi att du har!
Vi söker dig som har 2 - 3 års erfarenhet av helpdeskarbete och gärna relevant teknisk utbildning. Vi vill att du har förståelse för de vanligaste komponenter och protokoll som krävs för att hålla ett datanätverk igång. Samt erfarenhet av Windows XP, Windows 2000, Microsoft Office. Du
Erfarenhet inom SAP och Lotus notes är meriterande. Likaså är det meriterande om du talar norska. Krav är att du talar och skriver flytande svenska.
Här är vi!
Hos oss jobbar vi enligt företagets övergripande värderingar – vi agerar, vi jobbar kontinuerligt med förbättringar, var och en känner ansvarstagande, vi har en sund balans mellan arbete och fritid, vi jobbar tillsammans och har roligt på jobbet. Teamet du ingår i består av fyra personer i Sverige och fyra personer i Norge
Vi sitter i moderna lokaler i Haninge/Jordbro (ett stenkast från pendeltågsstationen) med tillgång till såväl personalrestaurang som gym med maskiner och aerobicpass.
Vill du veta mer?
Om du har frågor om tjänsterna är du välkommen att kontakta Anders Malmquist, Helpdesk & Field support Manager, 08-500 750 52.
Intresserad?
Välkommen att registrera ditt CV samt personligt brev på www.coca-cola.se.
Sista ansökningsdag är 14 september.

Publiceringsdatum
2008-08-28

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid, tillsvidare

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-09-14
Ansökan skickas via www.coca-cola.se.
Ange följande referens när du ansöker: â€?Helpdesk/Afâ€?

Kontakt
Anders Malmquist, Helpdesk & Field support Manager, 08-500 750 52

Företag
Coca-Cola Drycker Sverige AB

Adress
Coca-Cola Drycker Sverige AB
13687 HANINGE

Jobbnummer
297985

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Coca-Cola Drycker Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Coca-Cola Drycker Sverige AB: