Medarbetare till Servicedesk på Proffice sökes!
Komet Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.
Komet söker nu efter en serviceminded medarbetare till Servicedesken på Proffice. Uppdraget för Service Desk består av att ta emot och fördela inkommande ärenden från både intern personal och konsulter inom Profficekoncernen.
Publiceringsdatum2013-05-22ArbetsuppgifterUppdraget består i att ta emot ärenden gällande tidrapportering, avtalsfrågor, system, IT, lön och fakturor. Du kommer stödja hela Profficekoncernen gällande dessa frågor som inkommer via telefon och från företagets ärendehanteringssystem på intranätet.
Övriga arbetsuppgifter som ingår i uppdraget:
• Ansvarar för att bibehålla en hög servicenivå gentemot användare enligt Service Desks servicekultur.
• Har god kännedom om Proffices affär, system och processer.
• Bidrar aktivt med att hjälpa organisationen att bli bättre i system och process genom att utbilda användare i samband med pågående ärende. Sammanställer även vanliga frågor för att kunna bidra till utvecklingsinsatser.
• Agerar som Single Point of Contact gentemot användare vilket innebär att du som medarbetare i Service Desk äger ärendet i supportprocessen. Supportprocessen: Mottagande av ärende via telefon eller ärendehanteringssystem, registrering av ärende, eventuell eskalering till berörd supportorganisation, löpande kontakt med användare för uppdatering av ärendet, återkoppling till användaren när ärendet är avslutat.
Är du den vi söker?
Vi söker dig som har gymnasiekompetens och som har ett IT-intresse. Det är meriterande om du kommer från en roll inom kundtjänst. Du ska vara serviceinriktad och tillmötesgående samtidigt som du är kommunikativ och pedagogisk.
Vidare så ser vi det som självklart att du har förmågan att prioritera och vara ansvarstagande. Ett krav är att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
Praktisk information om uppdraget:
Start: Juni 2013
Omfattning: Heltid
Lön: 114 kr/tim
Detta är ett uppdrag som ingår i Komets uthyrningsverksamhet vilket betyder att du kommer arbeta ute hos vår kund. Komet fäster stor vikt vid personlig lämplighet.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-06-21
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagKomet Sverige AB
AdressKomet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm
Jobbnummer 1561383
Observera att sista ansökningsdag har passerat.