Medarbetare till leverantörsreskontra i Stockholm city!
Inhouse AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Är du en positiv och engagerad ekonomiassistent som har några års erfarenhet av leverantörsreskontra? Inhouse söker nu en medarbetare till ett välkänt bolag på deltid! Tjänsten är en konsultinhyrning på drygt ett år med placering i Stockholm city.
Arbetsbeskrivning / Work Description
I din roll kommer du att jobba på leverantörsreskontraavdelningen med bl.a. skanning, verifiering av leverantörsfakturor, kontoavstämningar och betalningar. Du har löpnade kontakt med både interna medarbetare och externa kunder. Vidare ingår viss administration och andra vanligt förekommande uppgifter på en ekonomiavdelning.
Din profil / Your profile
Du som är minst gymnasieekonom, alt. har en eftergymnasial påbyggnadsutbildning och har ett brinnande intresse för ekonomi ska söka till oss! Vi ser gärna att du jobbat några år på en leverantörsreskontraavdelning och känner dig trygg i dina kunskaper. Du tycker om service och är administrativt lagd. För att snabbt kunna sätta sig in i våra kunders vardag har du god kunskap i Officepaketet och vi värdesätter erfarenhet av något ekonomisystem. Du behärskar svenska väl i tal och skrift, även engelska förekommer dagligen på arbetsplatsen varpå du behärskar det engelska språket väl i tal och skrift.
Har du en sprudlande energi, trivs i samarbete med andra, är prestigelös och social ska du söka tjänsten redan idag! Vi ser även att du är ansvarstagande, flexibel och noggrann för att lyckas i rollen.
Du blir anställd av Inhouse som konsult och jobbar ca 50-70% hos vår kund!
Övrigt / Other
Är detta något för dig? Välkommen att fylla i din ansökan genom att bifoga CV och personligt brev via länken nedan. Intervjuer kommer att ske löpande. Vid frågor, är du välkommen att kontakta Sandra Jonsson på Inhouse
Om Inhouse / About Inhouse
INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-10-16Arbetstider och omfattningDeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 971
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSandra Jonsson
Jessica Grip
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2033574
Observera att sista ansökningsdag har passerat.