Medarbetare till Central Back Office
Kinnarps AB / Administratörsjobb / Falköping
2025-03-11
Visa alla administratörsjobb i Falköping,
Skara,
Tidaholm,
Herrljunga,
Skövde eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kinnarps AB i Falköping,
Skövde,
Mullsjö,
Habo,
Jönköping eller i
hela Sverige Vill du vara en del av Kinnarps unika leveransconcept?
Är du en lösningsorienterad och strukturerad person som trivs med att ha koll på detaljer och hålla processer i rullning? Bli en del av vårt team!
Som medarbetare hos oss på Back Office får du ett varierat arbete där ingen dag är den andra lik. Vi arbetar med att stötta och underlätta för Kinnarps återförsäljare och representanter över hela världen.
Vårt mål är att på ett professionellt sätt stötta våra återförsäljare, samt kontrollera och leverera rätt information så att kundens förväntningar blir infriade.
Tillsammans arbetar vi lösningsfokuserat med kunden i centrum och med hjälp av ständiga förbättringar utvecklas vi och ökar mervärdet för våra kunder.
Följande arbetsuppgifter ingår i tjänsten:
• Orderhantering
• Svara på produkt- och prisfrågor
• E-handelsadministration
• Utföra debiteringar och krediteringar
• Kundadministration
• Systemsupport
• Kontinuerlig kontakt med interna avdelningar, bl a produktion och logistik
• Bidra till en effektivare och smidigare orderhantering genom att ta initiativ och förbättra processer.
Det här är en roll där struktur och lösningsfokus är avgörande - du kommer vara en viktig del av teamet och ha stort ansvar för att allt klaffar.
Vem söker vi?
Som medarbetare på Back Office innebär det dagliga arbetet att leverera hög service i en kunddriven supportfunktion. Du motiveras av kontakten med människor och har en förmåga att bemöta andra genom att vara lyhörd, kommunikativ och lösningsorienterad. Du har en positiv inställning som också tillför energi till teamet.
Vi tror att du är en person som gillar ordning och reda, problemlösning och effektivitet. Du tar initiativ och trivs i en roll där du får ha koll på detaljer men också se helheten. Du är flexibel och har förmåga att planera din dag utifrån verksamhetens dagliga behov. Du välkomnar förändringar och vågar testa nya vägar. Du behöver vara kommunikativ och nyfiken på att lära dig nya saker. Du hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift, samt har god datavana.
Har du erfarenhet av administration, orderhantering eller kundsupport? Perfekt!
Är du van att arbeta i affärssystem och gillar att lösa problem? Grymt!
Har du tidigare jobbat inom logistik, produktion eller teknisk administration? Stort plus!
Tillträde: Snarast
Placeringsort: Kinnarp
Varaktighet: Tillsvidare, provanställning tillämpas
Arbetstid: Heltid, dagtid
Vill du veta mer?
Kontakta Back Office Manager Mahnaz Fakhari, tfn 0515-380 36.
Facklig representant vid Unionen är Annika Rosell, tfn 0515-384 18.
Facklig representant vid Kinnarps Akademikerförening är Per Enskär, tfn 0515-386 48.
Skicka din ansökan med CV och personligt brev via Stargate/Min anställning/Rekrytering & Bemanning/Lediga tjänster. Sista ansökningsdag är 2025-04-06.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kinnarps AB (org.nr 556256-6736),
https://www.kinnarps.se/ Jobbnummer 9213853