Medarbetare Helpdesk, Nya Karolinska Solna på Coor, Nya Karolins
Coor, Nya Karolinska Solna / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor, Nya Karolinska Solna i Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Coor, Nya Karolinska Solna rekryterar. Medarbetare Helpdesk, Nya Karolinska Solna
Coor har fått det stora förtroendet att leverera service till Nya Karolinska Solna. Vill du göra det tillsammans med oss? Detta är en chans till ett jobb i ett av Coors största och mest spännande kontrakt någonsin!
Nya Karolinska Solna kommer att bli ett av världens mest moderna och tekniskt avancerade sjukhus. Driftsättning av det nya universitetssjukhuset sker i etapper under 2016-2018.
Coor ansvarar för samordning, utveckling och leverans av arbetsplats-, fastighets- och logistiktjänsterna på sjukhuset. Vi ansvarar för de stödfunktioner som behövs för att sjukvårdsverksamheten ska kunna utföra sitt livsviktiga uppdrag. När vi är i full drift 2018 kommer vi att vara ca 330 medarbetare i vårt team.
Vi söker nu en medarbetare till vår Helpdesk, med anställningsstart omgående. Är du vår nya stjärna?
OM ROLLEN
Helpdesk tar emot och hanterar samtliga felanmälningar, bokningar och förfrågningar på det nya sjukhuset, och är ett viktigt nav i serviceleveransen. Vi erbjuder dig arbete i en engagerad, trevlig och tätt sammansvetsad grupp som arbetar i nära dialog med kunden och övriga centrala supportfunktioner på sjukhuset.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Arbeta i ärendehanteringssystemet enligt fastlagda rutiner
- Registrera och hantera felanmälningar och beställningar i ärendehanteringssystemet
- Bereda, planera och genomföra inköp
- Fakturera, debitera och kreditera arbetsorder
- Arbeta aktivt med förbättringsförslag
- Upprätthålla en god dialog med medarbetare, kunder och leverantörer
Arbetsplatsen ligger i Solna, Stockholm.Arbetstider enligt rullande schema, samtliga dagar i veckan, kl. 06.30-21.30.
VÅR KANDIDAT
Detta är en spännande roll för dig som har erfarenhet av serviceyrket och trivs i en händelserik och föränderlig miljö. Vi ser att du har längre erfarenhet av arbete med ärendehantering, arbete i kundtjänst eller liknande.
Du har mycket god förmåga att skapa dig förståelse för processer, flöden och dess påverkan på helheten. Du visar följsamhet och intresse för den verksamhet du arbetar i och motiveras av att hitta lösningar, både i planerade och plötsligt uppkomna situationer. Du arbetar strukturerat, är noggrann och har en väl utvecklad prioriteringsförmåga.
Då du har mycket kontakt med såväl medarbetare, kunder som leverantörer är det avgörande att du har en hög grad av samarbetsvilja, emotionell stabilitet och positiv grundattityd. Vi söker dig som har förmåga att balansera krav från olika intressenter och som tar ett personligt ansvar för serviceleveransen och dess kvalitet.
Du har datorvana och kunskaper i Office-paketet. Din svenska och engelska är god i både tal och skrift. Erfarenhet av att arbetat i team samt ytterligare språk ser vi som meriterande.
Stämmer detta in på dig? Tveka inte att höra av dig! Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat vår stjärna kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.
VI ERBJUDER
Coor är en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjude...
Läs mer på
http://hpr.to/j6120Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2016-11-25ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCoor, Nya Karolinska Solna
FöretagCoor, Nya Karolinska Solna
AdressCoor, Nya Karolinska Solna
Gävlegatan 63
17164 Solna
KontorsadressGävlegatan 63, Solna
Jobbnummer 3183335
Observera att sista ansökningsdag har passerat.