Medarbetare
SB Bokslut AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SB Bokslut AB i Göteborg SB Bokslut är en redovisningsbyrå som startades år 2004. Bildandet skedde genom
en sammanslagning av Sisjöns Datatjänst AB och @2 Bokslut AB som båda bedrivit
verksamhet under flera år. Vår målsättning är att erbjuda personlig och
professionell service till våra kunder. För att kvalitetssäkra byrån är vi sedan
år 2002 anslutna till branschorganisationen SRF. Våra lokaler är
centralt belägna på Mölndalsvägen 26 i Göteborg med mycket goda
parkeringsmöjligheter. Företaget har totalt sju anställda varav två
auktoriserade redovisningskonsulter. Bland våra befintliga kunder återfinns
såväl enskilda firmor, handelsbolag, aktiebolag som noterade bolag. Har
du praktisk erfarenhet av arbete på revisionsbyrå eller redovisningsbyrå och har
en gedigen kunskap inom bokslutsarbete och skattefrågor? Vi kan erbjuda en
trivsam arbetsplats där du tillsammans med oss främst arbetar med kvalificerade
ekonomifrågor för fåmansbolag som vill utveckla sitt företag. Du kommer att
arbeta både på vårt kontor och ute hos kund och vi kan erbjuda ett väldigt
omväxlande och stimulerande jobb. I vår organisation finns stor möjlighet
för personlig utveckling och för dig att vara delaktig i att utveckla vårt
företag och våra kunder. SB Bokslut är ett ungt och hungrigt företag och vill
gärna att du är med och utvecklar företaget till Göteborgs bästa
redovisningsbyrå. Kontaktpersoner Andreas Blom Andreas Sjöholm
Din ansökan med CV vill vi ha senast 2008-01-31 via mail
info@sbbokslut.se .
Publiceringsdatum2008-01-09KörkortskravB körkort fordras.
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare. Heltid. Dagtid.
ErsättningFast lön.
FöretagSB Bokslut AB
Mölndalsvägen 26
412 63 GÖTEBORG Tel 031-132500
Fax 031-132518
Mer information på
http://www.sbbokslut.se Jobbnummer 94053
Observera att sista ansökningsdag har passerat.