Marknadsinriktad administratör sökes på heltid!

Komet Sverige AB / Marknadsföringsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar drivna medarbetare. Många av våra kandidater lär vi känna redan när de jobbar extra för oss under sina studier. Därför har vi ett brett nätverk och hyr ut och rekryterar medarbetare till både juniora och seniora uppdrag.
Tillsammans med Nova Networks och Agentum ingår vi i Constellation Group. Vi erbjuder ett unikt nätverk och kan erbjuda våra kunder hjälp med allt från extrahjälp för några timmar till styrelsetillsättningar.
Komet söker för kunds räkning en marknadsinriktad administratör på heltid. Vår kund tar fram lösningar för produktion och distribution av säkerhetsblad till kunder inom kemikaliebranschen. De erbjuder sina kunder en klar värdeökning genom kunskap, information och dokumentation för de som hanterar kemiska produkter.  I dagsläget har de flera hundra kunder som dagligen använder deras system och uppnår stora ekonomiska besparingar i sitt arbete med avseende på hälsa, miljö och säkerhet.
Rollen som marknadsinriktad administratör är bred och varierande med allt från enkla uppgifter till mer avancerade göromål. Den innefattar uppgifter inom administration, ekonomi, support, växel samt marknadsföring och webbhantering.  Du kommer bland annat att sköta leverantörskontakter och hantera allt från inkommande och utgående samtal/mail/post. Det är du som är den första kunden kommer i kontakt med och det är av stor vikt att du förmedlar ett gott första intryck. Den ekonomiska delen av jobbet innefattar faktura- och kontraktshantering likväl som du förväntas sköta löneadministration och diverse personaladministrativa frågor så som sjukfrånvaro och ledighetsansökningar. Då huvudkontoret ligger i Norge krävs det att du ska kunna samordna rutiner och vara redovisningsansvarig gentemot dem. Vad gäller Webbadministrationen så ska du delvis kunna uppdatera delar av hemsidan och administrera anmälningsformulär till kurser och seminarier. Övriga marknadsförande uppgifter som du förväntas ansvara för så som utskick, inbjudningar och kampanjer hanteras via säljstödssystemet Super Office.  Du rapporterar till företagets VD.
Trivs du i en roll där du är lite av en spindel i nätet? Gillar du att ha varierande arbetsuppgifter? Då kan du vara rätt person för oss. Vi söker dig med bakgrund inom marknadsekonomi. Vi tror att du som lägst har en KY-utbildning inom området i grunden. All form av administrativ erfarenhet är meriterande, likaså serviceerfarenhet. Som person är du prestigelös och kan koka kaffe likväl som du inte räds för att ta dig an mer avancerade uppgifter. Du är bra på att ta folk och har ett utpräglat ordningssinne.

Publiceringsdatum
2011-01-28

Arbetstider och omfattning
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder. För rätt person finns goda möjliheter till rekrytering (anställning hos kund).

Ersättning
Start: Omgående Omfattning: Heltid Arbetstid: Kontorstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
KC-TD, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
835575

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: