Marknadsassistent sökes!

Professional Consulting / Administratörsjobb / Stockholm
2013-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Marknadsassistent sökes!" (publicerad 2013-11-14) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Professional Consulting

Har du marknadsföringsintresse och är nyfiken på hur trycksaker skapas? Har du ett öga för detaljer och fokus på noggrannhet och ett gott resultat? Då har vi uppdraget för dig!
Vår kund är ledande inom sin nisch inom konsumentprodukter och del av en internationell livsmedelskoncern. Som assistent hos vår kund kommer du att tillhöra marknadsavdelningen och därmed kommer du att få en god inblick i produktchefernas arbete. Din huvuduppgift är att koordinera Artworkprocessen, d.v.s. processen kring utformningen av en ny etikett till en av bolagets produkter. Du utgår från ett manus som skapas i MS Word, vilken godkänns internt. Detta underlag korrekturläses på svenska och du samordnar även detta arbete med övriga nordiska länder. Mycket samordning och samarbete sker även med reklambyrån, kvalitetsavdelningen samt med tryckeriet. Du arbetar i bolagets databas och du kommer att få en kortare utbildning i denna innan arbetet inleds.

Uppdragets omfattning är heltid och du arbetar mot ett antal deadlines. Uppskattad omfattning är sex månader med start så snart som möjligt, för rätt person finns chans till förlängning. Du kommer att arbeta som konsult för Professional Consulting, men din arbetsplats är i kundens lokaler i Sundbyberg. Kontorstider tillämpas.

Du som söker tjänsten är i första hand noggrann! Ditt öga för detaljer och din förmåga att driva arbetet framåt kommer att ställas på sin spets. Kanske har du läst marknadsföring eller bara intresserad av att veta hur arbetet på en marknadsavdelning fungerar. Det är meriterande med erfarenhet av Adobe Acrobat. Du är duktig på korrekturläsning på svenska, men för att kunna utföra ditt jobb bör även dina kunskaper i engelska vara goda. Givetvis är du en god datoranvändare.

Som person är du strukturerad, detaljorienterad, nyfiken och duktig på att hålla i många trådar. Du är kommunikativ, social och en person med lite "skinn på näsan"! Du är administrativ, energisk och tydlig.
Är det dig och dina intressen vi beskriver ovan? Sök då jobbet redan idag! Söker gör du enkelt genom att ladda upp CV/personligt brev på vår hemsida tillsammans med en motivering till varför just du är den vi söker!
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2013-09-19

Arbetstider och omfattning
HELTID 6 mån eller längre

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1657213

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: