Marknadsassistent Sociala Medier!
Hallberg Communication Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hallberg Communication Group AB i Göteborg Hallberg Communication Group AB är ett modernt och expansivt tjänsteföretag med kontor i Göteborg och Stockholm. Vi är verksamma inom den snabbt växande branschen "Sales & Market for hire", som hjälper företag att öka sin försäljning genom att skapa en hög marknadsnärvaro. Detta gör vi genom effektiva tjänster och modern teknik, men framförallt genom en erfaren och lojal personal som är nyckeln till framgångsrika kampanjer!
Marknadsassistent med inriktning mot Sociala medier! "Social Media Marketing"
Våra marknadsassistenter jobbar under stort eget ansvar, ofta projektinriktat med telefon/mail/webb för att stärka uppdragsgivarens marknads/säljfunktion. En stor del av kundkontakterna sköts via telefon. Som marknadsassistent jobbar man på uppdrag av flera olika uppdragsgivare, vilket ställer stora krav på koordinering, återkoppling och hantering av kundernas deadlines. Kunderna kräver resultat, det är därför man anlitar Hallberg Communication. Som marknadsassistent hos oss är det ditt ansvar att kunden får den leverans som man beställt, samt enligt avtalade tidsramar.
Genom att leverera tjänster med hög kvalitet, bygger vi förtroende för lång tid framåt.
Tjänsten "Social Media Marketing" är en ny tjänst på marknaden, vilket ställer stora krav på oss. Detta innebär samtidigt att teamet är under uppbyggnad, vilket innebär stora möjligheter att påverka utvecklingen, och sin egen roll som marknadsassistent.
I arbetet är det viktigt att du är driven, offensiv, seriös och långsiktig i ditt tänkande, samt att du kan vara kreativ, avslappnad, spontan och mycket charmig på ett kul och entusiasmerande sätt.
Som marknadsassistent mäts du på levererat resultat, det är därför viktigt att du kan hantera höga leveranskrav!
Som sökande till tjänsten har/är du:
• Utbildning/gymnasiekompetens/högskoleutbildning, med inriktning på marknadsföring och sociala media.
• Svenska och engelska i tal och skrift. Vi värdesätter även övriga språkkunskaper, då främst inom våra målområden: Danmark, Norge, Finland samt Tyskland.
• Stor datavana, med dokumenterad kunskap i Officepaketets olika program, webb, design.
• Bra kunskap om marknadsföring på sociala medier.
Vidare har/är du:
• En tävlingsmänniska, med envishet och stor charm.
• Utåtriktad med stor social kompetens.
• Stresstålig, med förmåga att jobba mot tydliga deadlines.
• Engagerad, lojal samt har en representativ framtoning.
• En person som tycker om att ha kul på jobbet, det gör vi!
Publiceringsdatum2011-03-15Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
Inledningsvis timanställning, med utveckling mot tillsvidareanställning
TillträdeSnarast
ErsättningFast lön
Timlön Resultatbaserat bonussystem Möjlighet till friskvård/träningskort Möjlighet till tjänstetelefon Bärbar dator
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-04-14
Välkommen med din intresseanmälan via e-post, brev eller telefon till
Björn Hallberg.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kundtjanst@hcgonline.seKontaktBjörn Hallberg Telefonnummer: 031-849400
FöretagHALLBERG COMMUNICATION GROUP AB
AdressHALLBERG COMMUNICATION GROUP AB
Mässansgatan 18
40224 GÖTEBORG
KontorsadressMässansgatan 18
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-849400
E-postadress:
kundtjanst@hcgonline.se Jobbnummer 876981
Observera att sista ansökningsdag har passerat.