Marknadsassistent

Key Solutions AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Key Solutions AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Key Solutions är ett säljföretag som erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökad lönsamhet för våra marknadsledande samarbetspartners inom Event, Media, IT och Telecom. Sedan starten 2008 har Key Group visat positiva siffror och är ett välmående och tryggt säljbolag.

Företaget stimuleras av en väletablerad säljkultur som alltid sätter den drivna medarbetaren i fokus och har vunnit pris för Sveriges Bästa Säljbyrå samt utsågs nyligen till Sveriges 3:e Bästa Arbetsplats 2013 av Great Place to Work Institute.

Nu söker vi en energisk assistent som älskar utmaningar till vår sälj och marknadsavdelning i Stockholm.

Publiceringsdatum
2014-01-15

Arbetsuppgifter
• Hantera mail och telefonsamtal 
• Understöd i framtagning av formella brev som signeras av chef 
• Strukturera mötesbokning och affärsområdeschefens agendor 
• Personaladministration i form av redovisning av kvitton och körjournaler, även sjukdom och ledighet 
• Ge understöd till hela organisationen med administrativa uppgifter 
• Resebokningar 
• Sortera och ordna med inkommande fakturor 
• Hjälpa till att arrangera evenemang 
• Granska och bedöma diverse beställningar samt se till att dessa hålls inom rimliga kostnader 
• Hjälpa till med administrativt vid nyanställningar. Dvs. diverse beställningar av arbetsredskap och dokument 
• Ordna med semesterplaneringar

Som person är du driven och har lätt att arbeta med många uppgifter samtidigt. Du måste kunna prioritera dina arbetsuppgifter under tempo och det av största vikt att du är öppen, kostnadsmedveten och flexibel. Du skapar även kontakter och besitter en hög social kompetens samtidigt som du tar eget ansvar och vågar fatta beslut.

Du ska vara flytande inom svenska och engelska i såväl tal som skrift samt inneha B-körkort.

Under 2014 kommer vi att expandera med fler kontor, vilket öppnar upp för nya möjligheter till såväl personlig som karriärsmässig utveckling för alla våra medarbetare. 

Upplysningar om tjänsten lämnas av Linda Sjögren,  linda.sjogren@keysolutions.se

Så ansöker du
Du behöver inte bifoga något formellt CV, ett personligt brev räcker.

Märk ansökan: Marknadsassistent Capital 

Ansökan kan skickas till e-postadress: linda.sjogren@keysolutions.se

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Key Solutions AB

Adress
Key Solutions AB
Trefasgatan 3
72130 Västerås

Jobbnummer
1750158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Key Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Key Solutions AB: