Manpower söker IT Service Management Education S
Manpower / Företagsförsäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla företagsförsäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2008-02-18Dina arbetsuppgifterThe incumbent's primary task will be to sell ITIL/ISO20000/IT Service Management/COBIT/Project Management Training.
In general, your main responsibilities will be to;
• Initiate contact with prospective customers
• Carry the sales cycle through to completion
• Meet or exceed company revenue goals by aggressive management of current accounts and/or selective prospecting for new accounts from a target list
• Negotiate pricing and contractual agreements to close the sale
• Participate in the effective turnover of recently closed opportunities to the Technology Services(TS), Consulting Integration(CI), Outsourcing Services(OS) and Software Business Units
• Travel throughout assigned territory to call on existing and prospective customers to solicit orders or talk with customers by phone, e-mail, web conference, etc
• Analyze customers' needs and recommend solution that best meets the customers' requirements: Training Needs Assessment(TNA)
• Other duties may be assigned to support the organization and its goals.
Vem är du?
• You have 5+ years field experince in Sales, preferable in the IT Service Management field (eg Peregrine, Remedy, CA) selling to decision makers
• You have a Bechelor's or MS degree in Business Administration, Computer Science, Technology
• Proven ability to effectively communicate and relate to all levels of organization through all available mediums (verbal, listening, writing, presenting)
• Travel will be required at approximatley 25%
You need to have a solid understanding of the salesprocess within the IT Service Management area to large companies. You have an excellent sales and communication skills on all levels of an organisation as well as a solid ITIL best practice understanding.
Preferred skills/competencies
• Bilingualism is considered an asset(English/Swedish)
• Good customer service skills
• Team spirit
Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Manpower eftersträvar mångfald
Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Kontaktperson för detta jobbDu söker tjänsten via mail;
hehans@manpower.seFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Helene Hansell på Manpower på 08-452 33 20.
Vi kommer att dra igång rekryteringen så fort vi får in ansökningar, vilket innebär att rekryteringsprocessen kan ta slut innan utsatt datum.
Välkommen med din ansökan.
Anställningstyp/arbetstiderHeltid tillsvidare start mars/april
ErsättningFast lön + rörlig lön.
KontaktHelene Hansell, 08-4523346,
hehans@manpower.se , Personalansvarig
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-03-10
Vi tar emot ansökan via epost:
hehans@manpower.seFöretagManpower
Box 1125
11181 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-452 33 46
E-postadress:
hehans@manpower.seMer information på
http://www.manpower.se Jobbnummer 132862
Observera att sista ansökningsdag har passerat.