Management Assistant till internationellt börsbolag i Malmö

Poolia Ekonomi / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Ekonomi i Malmö, Lomma, Vellinge, Lund, Trelleborg eller i hela Sverige

Poolia Ekonomi

Presentation
För kunds räkning söker vi nu en Management Assistant på 50 %. Vår kund är ett välkänt internationellt börsbolag med kontor i Malmö. Uppdraget beräknas pågå mellan 6-12 månader.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Publiceringsdatum
2014-04-16

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Management Assistent kommer du att assistera direktören med flera administrativa uppgifter såsom uppföljningar, handskas med Outlook kalendern, ta emot mail och samtal, arkivera dokument, ta hand om speciella tillfällen på avdelningen samt att godkänna och följa upp frånvarorapporter i systemet AGDA. Du kommer även att hjälpa till att upprätta, organisera och lansera möten. Vidare kommer du att arrangera och boka resor. Du kommer även att uppdatera relevant information på intranätet. Som Management Assistent kommer du även att assistera direktören och avdelningschefer genom att förbereda dokument, brev, mail och presentationer. Även registrering och översättning av dokument kommer ingå i arbetsuppgifterna.

Utbildning/erfarenhet
Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning i business administration eller economics.

Du måste ha goda kunskaper i svenska och engelska och det är en fördel om du även har goda kunskaper i danska och tyska.

Vidare vill vi att du ska ha åtminstonne två års erfarenhet av en assistent/administrativ roll och det är önskvärt om du har erfarenhet utav resebokningar.

Det är meriterande om du har en god datavana och goda kunskaper i webpublicering.

Som person ser vi gärna att du är en utmärkt organisatör, att du är serviceinriktad och att du är bra på att kommunicera. Vidare vill gärna att du har en god social kompetens och att du är affärsinriktad.

Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning
Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.

2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning.

Poolia presenterar "Tidernas rekrytering". Besök tidernasrekrytering.se.

Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 37874
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Poolia Ekonomi

Adress
Poolia Ekonomi

Jobbnummer
1844864

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Ekonomi

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Ekonomi: