Mammografin på Sahlgrenska söker dig som är medicinsk sekreterar
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Radiologi, Mammografi / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Radiologi, Mammografi i Göteborg Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Mammografi, Radiologi
Mammografin är en enhet inom verksamhet Radiologi.
Vi har cirka 25 medarbetare fördelat på olika yrkeskategorier som sektionsledare, bröstradiologer, sjuksköterskor, undersköterskor samt administrativ personal. På avdelningen arbetar tre medicinska sekreterare och en kanslist. Arbetsuppgifterna fördelas lika mellan sekreterarna där daglig kommunikation förs för att påverka arbetsflöde och belastning inom gruppen.
Vi har ett nära samarbete med andra specialiteter inom bröstcancerflöde som kirurgens bröstteam, cytologen och patologen, onkologen och externa vårdgivare.
Publiceringsdatum2018-04-16Dina arbetsuppgifterFörutom diktat och telefonansvar har du som medicinsk sekreterare på Mammografin varierande arbetsuppgifter, såsom ansvar för upplägg inför bröst/operationskonferenser (MDK).
Som medicinsk sekreterare kan vi erbjuda dig en modern och stimulerande arbetsplats med närheten till verksamhet. Helgfri tjänstgöring på dagtid måndag-torsdag, kl 7:15-16:30 och fredagar, kl 7:15-13:15.
KvalifikationerVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare/läkarsekreterare eller har motsvarande vårddokumentationsutbildning. För att vara framgångsrik i ditt arbete behöver du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Du behöver även ha en vana av att arbeta i olika miljöer, och i olika informations- samt dokumentationssystem inom radiologisk verksamhet (exempelvis EIS/PACS-Sectra).
Stor vikt läggs vid personliga egenskaper såsom förmåga till gott samarbete, professionalitet i sin yrkesroll, organisationsförmåga, flexibilitet samt att du är serviceinriktad. Vi ser även att du som söker visar ett gott patientbemötande.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Juni 2018 tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-01
Ange följande referens när du ansöker: 2018/2662
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVårdenhetschef, Alexa von Wrangel 076 - 127 62 98
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Radiologi, Mammografi
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Radiologi, Mammografi
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 4085432
Observera att sista ansökningsdag har passerat.