Mäklarassistent med stort engagemang

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-12-15

Företaget
Företaget är en del av en mycket framgångsrik mäklarkedja. Deras kontor är beläget på Ekerö och är en av de ledande aktörerna inom sitt geografiska område. Arbetsplatsen består av 5 drivna personer med stort engagemang.

Dina arbetsuppgifter
Som mäklarassistent är din uppgift att vara en hjälpande hand åt mäklarna. Det kommer innebära att ta fram prospekt/beskrivningar, hjälpa till inför och efter möten, ta fram information samt statistik- och försäljningsrapporter åt bank och mäklare, förbereda tillträden samt andra administrativa sysslor.
I din roll ingår även ett ansvar för kontoret vilket innebär att du säkerställer en god trivsel i lokalerna och sköta inköp. Du kommer även ansvara för kundvård vilket innebär att ca 12h/veckan ringa registrerade kunder i närområdet med fokus på relationskapande och erbjuda kostnadsfria värderingar. Du kommer även ansvara för och utveckla arbetet för kontorets mötesbokare. Ingen dag är den andra lik och det är viktigt att du har en struktur på ditt arbete som gör att du kan arbeta proaktivt. Arbetstiderna är förlagda vardagar, 9-18.

Kvalifikationer
Utbildningsbakgrund
• Avslutad gymnasieutbildning
• Utbildning som mäklarassistent (meriterande)

Erfarenheter
• Systemvana
• Erfarenhet av liknande roll, exempelvis som mäklarassistent/kontorskoordinator
• Erfarenhet av servicerelaterat arbete samt vana av att arbeta med administrativa arbetsuppgifter
• Erfarenhet av statistikarbete (meriterande)

Övriga krav
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

För att trivas i denna roll är du en person som är driven och visar stort engagemang och nyfikenhet för ditt arbete. Du trivs i en ansvarstagande och prestigelös roll där du alltid har en god struktur på ditt arbete och van att hitta kreativa lösningar på problem. Du har hög känsla för service och noggrannhet samt att du är pålitlig och tycker om att bidra till arbetsgruppen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Ekerö
Lön: Enligt ök.
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: mäklarassistent, fastighetsbranschen, mäklare, fastighet, försäljning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson 08-40024050 jessica.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2576445

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: