LSS-handläggare till Myndighetsutövning
Svedala kommun / Administratörsjobb / Svedala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Svedala,
Staffanstorp,
Vellinge,
Trelleborg,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svedala kommun i Svedala Arbetsplats och arbetsuppgifter
Tjänsten är för närvarande placerad på socialkontoret i kommunhuset i Svedala. Avdelningen har ca 20 medarbetare och yrkesgrupperna är socialsekreterare, bistånds- och LSS-handläggare samt assistenter. Vår strävan är att ge kommuninvånarna en god service i sociala frågor och vi är måna om det personliga mötet med våra brukare.
Tjänsten är ett vikariat om 100 %. Arbetet innebär handläggning av alla insatser enligt LSS, då det endast finns en handläggartjänst. Arbetet innebär stor självständighet men med tillgång till regelbunden arbetsledning. Vi arbetar med stöd av dataprogrammet Procapita.
Publiceringsdatum2009-01-16KvalifikationerFör tjänsten krävs socionomexamen eller examen från vård- och omsorgslinjen, samt erfarenhet av handläggning inom området. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. God datorvana erfordras liksom B-körkort.
Då det råder ojämn könsfördelning på avdelningen ser vi gärna manliga sökande.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Tillträde önskas så snart som möjligt. Vikariatet avser 5 månader.
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning tillämpas.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-02-01
Välkommen med din ansökan till Personalenheten, Svedala kommun, 233 80 SVEDALA.
Ange följande referens när du ansöker: 6-09002
Ansökan kan skickas till e-postadress:
personalenheten@svedala.seKontaktIngegerd Nilsson, Myndighetschef, 040-40 81 64
Facklig kontaktKarl-Erik Evgårdh, SKTF, 0709-47 80 06
Eva Mingert, SSR, 040-40 81 66
FöretagSvedala kommun
AdressSvedala kommun
Kommunhuset
23380 SVEDALA
KontaktuppgifterTelefonnummer: 040-40 80 00
E-postadress:
personalenheten@svedala.se Jobbnummer 383118
Observera att sista ansökningsdag har passerat.