Lönespecialist på halvtid till bolag i city
Arena Personal AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-05Om tjänstenTill vår kund söker vi en självgående lönespecialist. Vår kund är ett trivsamt medelstort företag som har kontor i Stockholm city. Detta är ett uthyrningsuppdrag på halvtid som kommer starta under oktober och pågå till årsskiftet, med möjlighet till viss förlängning för rätt person.
Som lönespecialist kommer du självständigt ansvara för lönehantering för ca 120 anställda. Du kommer göra löner för både tjänstemän och LO-anställda och företaget använder systemet Visma lön.
ProfilVi söker dig som har arbetat med lönehantering under minst tre år och behärskar det självständigt. Vi vill även att du har någon form av eftergymnasial utbildning inom löneadministration.
Som person är du positiv, prestigelös och flexibel. Samtidigt är det viktigt att du är noggrann och har ett öga för siffror och struktur. Vi värdesätter även att du har lätt för att samarbeta samt är trygg i din yrkesroll. För att klara av jobbet har du goda datakunskaper och är van att använda Excel. Det är en stor fördel om du har erfarenhet av Visma lön.
Tjänsten ska tillträdas under oktober och kommer pågå till årsskiftet med möjlighet till viss förlängning.
Vi erbjuder
Arena Personal matchar de bästa kandidaterna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Du får viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-10-25
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2599
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabelle Lilja 08-587 117 00
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2463273
Observera att sista ansökningsdag har passerat.