Löneadministratörer med erfarenhet sökes!
Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY
Tisdagen den 1 april 2014
Kl.10.30-11.30
Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget.
Nedan finns beskrivning på ett av jobben som du kan söka på rekryteringsträffen.
Det finns flera arbetsgivare på plats och de söker kandidater till liknande tjänster.
Alla deltagande företag och beskrivning på de lediga tjänsterna finns på vår hemsida
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-cityTa med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivarna. Beroende på hur många som kommer får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Löneadministratör med erfarenhet sökes till olika uppdrag!
Har du erfarenhet av löneadministration och drivs av att ha ett meningsfullt arbete? Då har vi den perfekta möjligheten för just dig!
Hur ser din arbetsdag ut?
Föreningen är verksam inom personig assistans. Du kommer i din roll som löneadministratör arbeta i ett team där alla har ansvar för hela lönehanteringen, från att tidrapporter kommer in till att lönerna är utbetalda. De flesta tidrapporterna kommer in via ett system men det förekommer även manuellt. Som löneadministratör har du många administrativa uppgifter samtidigt som du gärna svarar på medarbetarnas frågor kring lön och utbetalning. Med varierande arbetsuppgifter får du en rolig vardag som utvecklar både dig och föreningen!
Vem trivs här?
Service är viktigt för dig och du trivs med att hjälpa och lyfta andra. Har du tidigare erfarenhet av arbete rörande personlig assistans samt erfarenhet av löneadministration kommer du att trivas i denna roll. Är du en person som ser utmaningar i komplicerade samband samtidigt som du lägger stor vikt vid samarbete? Då har du goda chanser att lyckas i rollen som löneadministratör!
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Finance & Legal förmedlar tjänster hos kunder inom bank- och försäkringsbranschen, hos finansbolag, advokat- och juristbyråer samt på olika ekonomiavdelningar, finansavdelningar och juristavdelningar. Allt från ekonomiassistenter till ekonomichefer, verksamhetscontrollers m.fl.
Adecco har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-03-27Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-01
VÄLKOMNA PÅ REKRYTERINGSTR*FFEN PÅ AF CITY !
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Box 12127
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 1822408
Observera att sista ansökningsdag har passerat.