Löneadministratör
Argolis AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Argolis AB i Göteborg,
Kungälv,
Lerum,
Öckerö,
Härryda eller i
hela Sverige Argolis AB administrerar personlig assistans till personer med en funktionsnedsättning enligt Lagen om assistansersättning (LASS) eller Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS).
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Huvudarbetsuppgifterna kommer att bestå av att administrera timlöner för kollektivanställda. Man kommer också att fakturera assistansersättning och sjukfrånvarokostnader.
Beskrivning av kvalifikationer:
Yrkesmässigt vill vi att Du har dokumenterad erfarenhet av löneadministration. Viktig personlig egenskap är att Du är "serviceminded", har ordningssinne, kan hantera flera saker samtidigt samt klarar av ett högt tempo periodvis.
Publiceringsdatum2010-12-27Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Anställningen är till att börja med en projektanställning men kan övergå i fast anställning.
Tillträde2011-02-01
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-01-07
Enbart skriftlig ansökan.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
lena.jeppsson@argolis.seKontaktEkonomichef Lena Jeppsson 031-733 35 17
FöretagArgolis AB
AdressArgolis AB
Box 93
40121 GÖTEBORG
KontorsadressDrakegatan 5
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-7333500
Faxnummer: 031-7333529
E-postadress:
info@argolis.se Jobbnummer 810196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.