Löneadministratör

Argolis AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Argolis AB i Göteborg, Kungälv, Lerum, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

Argolis AB administrerar personlig assistans till personer med en funktionsnedsättning enligt Lagen om assistansersättning (LASS) eller Lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade (LSS).
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Huvudarbetsuppgifterna kommer att bestå av att administrera timlöner för kollektivanställda. Man kommer också att fakturera assistansersättning och sjukfrånvarokostnader.
Beskrivning av kvalifikationer:
Yrkesmässigt vill vi att Du har dokumenterad erfarenhet av löneadministration. Viktig personlig egenskap är att Du är "serviceminded", har ordningssinne, kan hantera flera saker samtidigt samt klarar av ett högt tempo periodvis.

Publiceringsdatum
2010-12-27

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Anställningen är till att börja med en projektanställning men kan övergå i fast anställning.

Tillträde
2011-02-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-01-07
Enbart skriftlig ansökan.
Ansökan kan skickas till e-postadress: lena.jeppsson@argolis.se

Kontakt
Ekonomichef Lena Jeppsson 031-733 35 17

Företag
Argolis AB

Adress
Argolis AB
Box 93
40121 GÖTEBORG

Kontorsadress
Drakegatan 5

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7333500
Faxnummer: 031-7333529
E-postadress: info@argolis.se

Jobbnummer
810196

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Argolis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Argolis AB: