Löneadministratör
PS Partner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2018-05-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Löneadministratör" (publicerad 2019-01-18) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Innovation är vår ledstjärna och det är därför vi kallar oss "Innovation Makers".
Som världsledande inom innovation och R&D utvecklar Altran tillsammans med sina kunder framtidens produkter och tjänster. Under mer än 30 år har Altran levererat lösningar till ledande företag och organisationer inom sektorer som rymd, fordon, energi, järnväg, finans, hälsovård och telekom.
Genom att omfatta alla faser av produkt- och tjänsteutveckling, från strategisk planering till slutprodukt, har Altran en ledande position inom fem lösningsområden: Intelligent Systems, Innovative Product Development, Lifecycle Experience, Mechanical Engineering och Information Systems.
I Skandinavien är Altran representerat i Borlänge, Göteborg, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Oslo med över 600 medarbetare.
Internationellt har Altran 30 000 medarbetare i 23 länder.
www.altran.se Vi söker nu en löneadministratör som vill arbeta i en internationell miljö, med huvudkontor i centrala Göteborg.
Publiceringsdatum2018-05-24Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med hela löneprocessen och i tätt samarbete med en kollega på avdelningen. Dina arbetsuppgifter innebär lönehantering för tjänstemän i enlighet med kollektivavtal samt beräkna semester, sjukfrånvaro och föräldraledighet, granskning av reseräkningar, hantera pensioner och försäkringar, rapporter och statistikunderlag och kontaktperson för lönefrågor i organisationen.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser gärna att du är YH utbildad inom lön och har cirka 1 års erfarenhet inom området. Har du erfarenhet inom ekonomi är det meriterande. Du har förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter, är van vid att möta deadlines och är noggrann och effektiv i ditt arbetssätt. Då du kommer att arbeta nära övrig personal inom ekonomiavdelningen, ser vi gärna att du har en god samarbetsförmåga. Du har god datorvana, behärskar Excel och det är meriterande om du har arbetat i Hogias lönesystem.
Tjänsten är på 100 % och tillträde enligt överenskommelse.
Så ansöker duDu söker tjänsten via
www.pspartner.se. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Caroline Nylén på 0735-411 568 eller på
caroline.nylen@pspartner.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4164843
Observera att sista ansökningsdag har passerat.