Lokalvårdare semestervikariat
Kalmar kommun, Serviceförvaltningen - Supportavdelningen / Städarjobb / Kalmar
2016-05-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Lokalvårdare semestervikariat" (publicerad 2019-02-22) ⬅️
Visa alla städarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kalmar kommun, Serviceförvaltningen - Supportavdelningen i Kalmar Det går bra för Kalmar. Många vill bo och jobba här och åtskilliga företag väljer att etablera sig i regionen.
Vi befinner oss i ett spännande skede av stadsutveckling och vi arbetar intensivt för att utveckla kommunen på bred front. Vi söker därför kreativa och engagerade medarbetare som vill bidra till att Kalmar växer och blir ännu bättre.
Aldrig förr har trycket på att bygga och förädla Kalmar kommun varit så hög som nu, med allt från satsningar på ett nytt stadsnära och kommunikationsnära universitet invid Östersjöns strand till kulturcentrum, spännande förtätningsprojekt, bostadsprojekt och framtagning av en helt ny kustnära stadsdel Södra staden. Till vårt förfogande har vi dessutom en omfattande investeringsbudget för att kunna göra verklighet av våra planer.
Kalmar kommun är kommunens största arbetsgivare. En arbetsgivare som erbjuder en mångfald av yrkesområden och en mängd viktiga jobb som direkt påverkar våra kommuninvånare. Vårt mål är att vi ska vara en av de mest attraktiva, utvecklande och effektiva arbetsplatserna i landet. Vi vill att alla arbetsplatser i Kalmar kommun karaktäriseras av jämställdhet, medbestämmande, samverkan, flexibilitet, utveckling och frihet.
Du som arbetar i Kalmar kommun ska ha de bästa förutsättningarna för att trivas och lyckas med ditt jobb. För oss är det viktigt att du ska kunna kombinera ditt arbete med ett rikt fritidsliv. Därför är vi glada att vi av Karriärföretagen utsetts till en av Sveriges mest intressanta offentliga arbetsplatserna 2015.
Motorn i detta målmedvetna arbete är serviceförvaltningen vars personal med entusiasm, kompetens och driv arbetar för att förädla och utveckla Kalmar kommun. På serviceförvaltningen arbetar cirka 600 personer inom verksamheterna produktion, IT, support, fastighet/bygg samt upphandling och administration.
Lokalvård support tillhör supportverksamheten och är uppdelad i 6 geografiska områden. Varje område leds av en enhetschef. Vi söker nu efter duktiga medarbetare för att täcka behovet över sommaren och erbjuder även möjlighet till fortsättning som timvikarie hos oss i höst.
Publiceringsdatum2016-05-20ArbetsuppgifterTjänsterna finns i allt från större arbetsgrupper till mindre områden där du arbetar ensam.
Arbetet innebär regelmässig lokalvård med moderna metoder, redskap och maskiner.
KvalifikationerStäderfarenhet från professionell städning inom skola, förskola och kontor är meriterande.
Du ska ha lätt för att samarbeta och förmåga att arbeta självständigt samt lätt för att läsa instruktioner och ha bra lokalsinne.
Körkort och tillgång till bil är meriterande.
Våra städmetoder baseras på SRY metoder varför det även är meriterande med godkänd SRY utbildning.
ÖVRIGT
För att alla ansökningar ska bli likvärdigt granskade vid urvalsprocessen måste du söka via länken i varje specifik tjänst. OBS: Skicka INTE din ansökan via E-post eller brev.
Vi undanber oss erbjudanden och försäljningssamtal om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst.
Varaktighet, arbetstid
Heltid / deltid. Dagtid. Sommarjobb / Säsongsanställning, tillträde: Tillträde kommer att ske löpande.
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-03
Ange följande referens när du ansöker: A577226
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Gertsson, Lokalvårdschef 0480-45 04 02
Virpi Ragnarsson, Enhetschef 0480-45 23 74
Facklig kontaktBritta Sörman, Kommunal
FöretagKalmar kommun, Serviceförvaltningen - Supportavdelningen
AdressKalmar kommun, Serviceförvaltningen - Supportavdelningen
Box 611
39126 KALMAR
Kontorsadress39126
Jobbnummer 2859217
Observera att sista ansökningsdag har passerat.