Lokalsamordnare
Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen / Inköpar- och marknadsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Falkenberg,
Varberg,
Halmstad,
Laholm,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Falkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen i Falkenberg Vill du jobba på en plats med optimism och framåtanda? Där saker och ting händer och där du som medarbetare kan trivas och utvecklas? Då är Falkenbergs kommun något för dig.
Falkenberg är en stad på attraktiva västkusten som befinner sig i ständig utveckling. Vi bygger nya bostadsområden, utvecklar våra verksamheter och fler och fler väljer att flytta hit. Det finns också goda möjligheter att pendla till Falkenberg.
Att vara anställd hos oss innebär många möjligheter med chans att kunna växa och utvecklas oberoende av yrkesval. Vi vill skapa en hållbar framtid för vår miljö, våra medarbetare, för våra barn, ungdomar och gamla.
Vi tycker att Falkenbergs kommun som arbetsplats blir bättre av mångfald och söker därför människor med olika bakgrund och erfarenhet.
Vill du vara med och utveckla vår verksamhet?
Publiceringsdatum2017-01-20ArbetsuppgifterSom lokalsamordnare har du i uppdrag att samordna och effektivisera socialförvaltningens lokalutnyttjande, med målet att alla lokaler ska vara så ändamålsenliga som möjligt. I arbetet ingår det att identifiera långsiktiga behov såväl som att medverka till att hitta lösningar när kortsiktiga lokalbehov uppstår.
Rollen innebär mycket samverkan med andra aktörer eftersom lokalsamordnaren är kontaktperson i lokalförsörjningsfrågor gentemot fastighetskontoret FaBo, samt gentemot externa hyresvärdar. Du förväntas att bidra med kunskap och stöd till förvaltningens egna verksamhetsområden i frågor gällande tex underhåll, ombyggnationer och nybyggnationer.
KvalifikationerVi ser gärna att du har relevant eftergymnasial utbildning, gärna på högskolenivå med fastighetsekonomisk/teknisk inriktning och/eller annan likvärdig útbildning/kompetens inom området som av arbetsgivaren bedöms likvärdig.
Det är viktigt att du har ett servicetänk och organisatorisk förståelse. Du har ett ekonomiskt sinnelag och förvaltar det förtroende som det innebär att arbeta inom offentlig förvaltning.
Du tar ansvar för och driver ärenden framåt och hittar lösningar på utmaningar. Du är bekväm med att vara en tydlig beställare samtidigt som du har lätt för att samarbeta och är ödmjuk. Du är nyfiken och gillar att ha saker och ting under kontroll. Naturligtvis är du kommunikativt skicklig eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt såväl internt som externt. Vidare har du förstått vikten av återkoppling och uppföljning.
B-körkort är ett krav eftersom du behöver kunna ta dig runt till alla de olika verksamheterna som är spridda geografiskt över hela kommunen.
Vidare ska du ha servicekänsla, vara analytisk, ha god administrativ förmåga och datorvana samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift.
ÖVRIGT
Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan befintlig personal.
Rekrytering sker löpande under annonseringstiden.
I samband med denna rekrytering undanber vi oss kontakter från rekryteringsföretag och andra annonsörer.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. 100 % dagtid Tillsvidareanställning, tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-05
Ange följande referens när du ansöker: 3019-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEva-Marie Gustavsson 0346-88 54 04
FöretagFalkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen
AdressFalkenbergs kommun, Kvalitets- och utredningsavdelningen
Nygatan 34
31180 FALKENBERG
KontorsadressStorgatan 27 31180 Falkenberg
Jobbnummer 3274293
Observera att sista ansökningsdag har passerat.