Logistik- & inköpsansvarig
Gröna Gårdar AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2024-10-21
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Gröna Gårdar AB i Göteborg,
Uddevalla eller i
hela Sverige Är du en strukturerad, initiativtagande och kundorienterad person med ett matematiskt sinne? Har du dessutom erfarenhet av logistik och inköp, gärna inom nöt-, lamm- eller grisproduktion? Då kan du vara den vi söker!
Gröna gårdar säljer ekologiskt, gräsuppfött nöt- och lammkött samt ekologiskt gris- och kycklingkött via vår e-handel gronagardar.se men också till butik, restaurang och storkök. Som vår Logistik- & Inköpsansvarig kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får högkvalitativa produkter i rätt tid, samtidigt som vi behåller starka relationer med våra uppfödare och partners.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvar för inköp / tillförsel av djur och köttråvara samt planering av slakt (nöt, lamm och gris).
Planera och koordinera samtliga frakter och transporter, både till kund och internt.
Samarbeta med försäljningsteamet och styckeriet för att säkerställa ett effektivt återtag för uppfödarna.
Administration av e-handel och lagerhantering i samråd med produktionschef och försäljningschef.
Planera in transporter till slakt av levande djur, från uppfödare till slakteri.
Publiceringsdatum2024-10-21KvalifikationerStrukturerad och noggrann, med förmåga att självständigt driva projekt och initiativ.
Erfarenhet inom logistik och inköp, gärna med tidigare arbete inom nöt-, lamm- eller grisproduktion.
Stark kommunikationsförmåga och vana vid att bygga och bibehålla relationer med leverantörer.
Erfarenhet av transportplanering och lagerhantering.
B-körkort krävs.
Meriterande
Erfarenhet av kundservice
Erfarenhet från butik- eller restaurangbranschen.
Erfarenhet från köttbranschen.
Erfarenhet av e-handel och administrativ lagerhantering.
Tidigare arbete med fraktpartners och upphandling av transporter.
Om tjänstenTjänsten är en provanställning 6 månader med start under hösten 2024. Du kommer att utgå från vårt kontor i Göteborg med möjlighet till hemarbete två dagar i veckan. Arbetet innebär även resor till våra uppfödare, slakterier och fraktpartners.
Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi hittat rätt kandidat. Skicka din ansökan med CV och personligt brev senast [datum]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Gröna gårdar - ett rikare ekosystem till nästa generation
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-11-17
E-post:
jobb_gbg@gronagardar.se Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Logistik- & inköpsansvarig".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Gröna gårdar AB (org.nr 559029-6751),
http://www.grönagårdar.se Lindholmsvägen 4 (
visa karta)
417 57 GÖTEBORG
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Gröna gårdar, försäljning
Kontakt Försäljningschef
Pär Rahmqvist
par@gronagardar.se 0722-109988 Jobbnummer 8968951