Logistics Coordinator sökes till Samport
Adecco Sweden AB / Logistikjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av lager och logistik? Är du strukturerad, kommunikativ och social som person? Vi på Adecco ger dig då möjligheten att arbeta som Logistics Coordinator hos vår kund Samport Payment Services AB.
En stark passion för teknik och en glödande vision om att förändra betalningsbranschen. Detta var grunden till startandet av kortbetalningsföretaget Samport. Året var 2003. Idag är Samport en av de mest självklara leverantörerna av betalningslösningar och terminalprodukter. Företaget har cirka 50 medarbetare och mer än 10 000 kunder över hela Norden. De flesta av dem har anlitat Samport på grund av den kundanpassade tekniken med hög säkerhet.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som Logictics Coordinator på Samport kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter gå ut på att ansvara för in- och utleveranser av gods. Du ska även sköta ankomstkontroller, uppföljning mot leverantörer och speditörer samt utveckla rutiner och processer. Inventering och uppföljning av avvikelser och statistik är också arbetsuppgifter som ingår i din roll som Logistics Coordinator. Du kommer att rapportera till Logictics Manager.
Vem trivs här?
Vi söker dig med ubildning och erfarenhet inom logistik, lager och inköp. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat som Logictics Coordinator och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som ovan. Du har dessutom väldigt god datorvana och teknisk förståelse. Är du strukturerad, lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften? Då kommer du att trivas i rollen som Logictics Coordinator hos Samport. Är du dessutom positiv, social, analytisk och trivs med att ta fram underlag och rapporter? Då är du precis den vi söker.
Vad erbjuder vi?
För kunds räkning söker vi just nu en konsult som vill arbeta heltid hos vår kund i Halmstad. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos vår kund. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning hos kund.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.Vi erbjuder extrajobb för dig som är studerande, pensionär eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du får ett ramavtal i Adecco Student AB. Du blir sedan anställd när behov uppkommer och du accepterar anställningserbjudandet. Timlönen är alltid minst enligt de avtal som gäller på arbetsmarknaden. Semesterersättning tillkommer och betalas ut i samband med lönen. Vid arbete under kvällar, helger och nätter tillkommer OB-tillägg enligt rådande kollektivavtal.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsterna ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupporten på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2014-12-18Arbetstider och omfattningHeltid 150112 - 150601 08.00-16.30
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-01-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Jankulov (rekryteringsansvarig)35-260 85 21
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Köpmansgatan 23
30242 HALMSTAD
KontorsadressKöpmansgatan 23
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2105812
Observera att sista ansökningsdag har passerat.