Livsanda söker kundansvarig
Livsanda Care AB / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Livsanda Care AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Bollebygd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-10-14Om tjänstenSom kundansvarig hos Livsanda sköter du den dagliga kontakten med dina kunder och är ansvarig för helheteten kring den personliga assistansen i dina grupper.
Du arbetar praktiskt med frågor som rör LSS, personalplanering, arbetsmiljöfrågor och du hjälper våra kunder i budgetarbete rörande deras assistansekonomi. Du ingår i ett team om fyra kundansvariga och arbetar i nära samarbete med personal- och ekonomiavdelning.
Som kundansvarig arbetar du relationsbyggande genom att skapa och upprätthålla en god kommunikation mellan kunden och Livsanda och de externa aktörer som vi arbetar tätt tillsammans med. Vidare besöker du våra kunder i deras hemmiljö då kundbesöksverksamheten är en stor del av Livsandas koncept. I huvudsak handlar ditt uppdrag om kundfokus och att ha en hög servicenivå, men även om gränssättning och prioritering, att hjälpa våra kunder att bli mer attraktiva som arbetsgivare.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
ha ett utpräglat kundfokus i dina beslut,
planera, organisera och utvärdera assistansen i dina kundgrupper,
ansvara för diverse arbetsmiljöfrågor på våra arbetsplatser,
ansvara för en god intern och extern kommunikation,
säkerställa Livsandas kultur och arbetssätt ute på våra arbetsplatser,
arbeta med nykundsrekrytering,
vara delaktig i rekryteringen av personliga assistenter till de egna kunderna,
leda personalmöten vid behov,
viss schemaläggning, och att
hjälpa kunden med budgetarbete.
Om dig
Du som söker bör vara genuint intresserad av att göra skillnad i andra människors liv och helst ha tidigare erfarenhet av att planera och organisera arbete. Då alla dagar ser olika ut i vår verksamhet bör du kunna hantera en föränderlig arbetssituation och vara flexibel, kreativ och möjlighetsorienterad samtidigt som du behöver kunna prioritera, vara stresstålig och strukturerad.
Vi söker dig som är analytisk, strategisk och har förmågan att se ditt och vårt arbete utifrån ett helhetsperspektiv där kunderna och verksamhetens mål står i fokus. Vidare behöver du även vara empatisk, prestigelös och duktig på att engagera och entusiasmera andra. Vi söker en kundansvarig som är trygg i sig själv, lyhörd inför andra, någon som ser utvecklingsmöjligheter och som kan ta beslut när det behövs. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Att du har erfarenhet av personlig assistans är ett krav samt mycket goda kunskaper i tal och skrift.
Om Livsanda
Livsanda har drivit assistansverksamhet med livsglädje sedan 2004 i syfte att skapa ökad livskvalité för assistansberättigade individer och deras familjer. Vi strävar efter att vara ett företag som förmedlar ett varmt och personligt bemötande. Därför heter vi Livsanda - assistans med livsglädje.
Anställningsvillkor
Tjänsten är på 100% och arbetstiden är förlagd dagtid. Start omgående eller enligt överenskommelse. 6 månaders provanställning. Månadslön, individuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-14
AdressLivsanda Care AB
Gruvgatan 19
42130 Västra Frölunda
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är ""Kundansvarig"".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Livsanda Care AB (org.nr 556695-5208)
Gruvgatan 19 (
visa karta)
421 30 VÄSTRA FRÖLUNDA
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
personal@livsanda.se Jobbnummer 4885745
Observera att sista ansökningsdag har passerat.