Leveranssupport

Feelgood / Administratörsjobb / Stockholm
2016-10-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveranssupport" (publicerad 2017-01-03) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Feelgood i Stockholm, Solna, Huddinge, Täby, Uppsala eller i hela Sverige

Feelgood är ett av Sveriges ledande hälsoföretag och verkar inom företagshälsa och sjukgymnastik. Vi erbjuder innovativa hälsotjänster till företag, organisationer och privatpersoner. Vårt motto är att satsningar på hälsa ska vara en lönsam investering, genom ökad produktivitet och sänkta kostnader för ohälsa i företag och ökad livskvalitet för privatpersoner. Feelgood är ett rikstäckande företag med cirka 500 medarbetare och levererar hälsotjänster på 150 enheter över hela landet, av dessa är sextiotalet egna anläggningar. Företaget grundades år 1995 och är noterat på Nasdaq OMX Nordic, Small Cap.

Till vår affärsenhet i Stockholm söker vi en vikarie för vår föräldralediga kollega

LEVERANSSUPPORT

Vår vision är Sveriges friskaste kunder. På vår enhet i Stockholm City på Grev Turegatan är vi idag ca 40 medarbetare som arbetar gentemot våra olika kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö- och hälsoutveckling, rehabilitering och sjukvård. Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.

Som Leveranssupport hos oss ansvarar Du för att sköta bokningar och ombokningar av projekt och uppdrag på grupp och individnivå i nära dialog med konsultchef. Du ansvarar för leveranskoordinering mot våra samarbetspartners, kundavtalshantering och uppdatering av vårt säljstödsystem. Du stöttar enheten med enklare administrativt säljstöd så som att uppdatera vår kunddatabas, ta fram olika kundrapporter från våra verksamhetssystem mm.

Du ska tillhandahålla professionellt och serviceinriktat bemötande mot kundanställda, kundföretag, myndigheter och medarbetare på enheten/regionen samt lösa uppkomna ärenden. Ansvara för att enhetens väntrum fungerar optimalt samt supporta med allmän service mot kunder och medarbetare. Administrera daglig posthantering och inköp av material till regionen samt ta emot och hantera beställda och levererade varor.

Du ska ha goda datakunskaper i officepaket och vara intresserad av att lära dig nya system. Du ska även kunna hjälpa till med enklare felsökning via vår IT support gällande dataproblem. För att hålla sig informerad om samt följa företagets riktlinjer och identifierade arbetssätt kommer du att självständigt söka information på Intranät och i andra verksamhetssystem.

Du har ett stort intresse för friskvård och friskvårdsrelaterade produkter. Vidare är du positiv, lyhörd, strukturerad och resultatorienterad. Du har en eftergymnasial utbildning med inriktning på administration, sälj eller hälsa samt god vana av att arbeta med olika it - system. Tjänsten är ett föräldravikariat på heltid.

Har du frågor kontakta Operativ Chef Linda Neffler, linda.neffler@feelgood.se

Vi kommer att intervjua fortlöpande. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2016-10-27

Ersättning
månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Feelgood

Adress
Feelgood
Grev Turegatan 34, 114 38 Stockholm
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 34, 114 38 Stockholm

Jobbnummer
3129330

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Feelgood

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Feelgood: