Leveranskoordinator sökes till internationellt telekom-bolag!

Perido AB / Servicepersonaljobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla servicepersonaljobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta i en B2B-verksamhet? Letar du efter en ansvarsfull tjänst som innehåller mycket koordinering och arbete med tekniska lösningar? Då kan detta verkligen vara något för dig! Läs gärna vidare!

Publiceringsdatum
2023-02-15

Om tjänsten
Vi på Perido letar efter en Leveranskoordinator till vår kund som är ett internationellt företag som arbetar med digitala infrastrukturlösningar. Denna tjänst har sin placering på Sveavägen i Stockholm.

Arbetsuppgifter
I den här tjänsten som Leveranskoordinator ansvarar du för leverantörsbeställningar och att utlovad leverans levereras i tid. Det är stundtals en tekniskt fokuserad roll där du tillhör ett team som arbetar med orders, offerter samt lägger beställningar. Utöver att samarbeta med de närmsta kollegorna arbetar du nära andra interna team (som kan vara globalt placerade) och externa leverantörer men du förväntas att självständigt kunna driva mycket av ditt arbete framåt. Dessa arbetsuppgifter är vad som väntar:
Lägga beställningar med leverantörer, följa upp och ansvara för hela leveransen
Säkerställa att utlovade leveranstider möts och att arbetet håller rätt kvalitet
Schemalägga och planera arbetet för tekniker gällande installationer, modifikationer, akuta ärenden och förfrågningar av arbete utanför ordinarie arbetstid.
Samla feedback om installationer från teknikerna och uppdatera chefer
Tillhandahålla en orderhanteringsfunktion för att stötta företagets dagliga verksamhet vilket inkluderar orderuppföljning, leveranskoordinering, underhåll av kundinformation och leverantörshantering
Bidra till att leverera kundupplevelser i världsklass

Dina egenskaper
Här erbjuds en roll med utrymme för att utmanas och utvecklas i en stimulerande miljö. Därför söker vi en ambitiös, ansvarsfull och driven person. Vi tror att du är serviceinriktad och trivs ypperligt i en social roll som innehåller mycket koordinering. Spindeln i nätet är alltså en klassisk beskrivning som perfekt ramar in vad du trivs i samt bemästrar för roll. Du gillar när tempot är högt och det händer saker hela tiden, men du klarar samtidigt av att arbeta flexibelt och stresståligt. Till detta ska sägas att du självklart planerar arbetet smart och är strukturerad och noggrann när det väl ska utföras. Vidare är du en riktigt bra lagspelare som tar stort ansvar, såväl för ditt eget arbete som företagets i stort.
En kul tjänst väntar! Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Erfarenhet av att arbeta med kunder i en B2B-verksamhet
God erfarenhet av att arbeta med telefonen som verktyg
God erfarenhet av administrativt arbete
Erfarenhet av och förståelse för orderhantering och processer
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska

Meriterande:
Teknisk utbildning
Erfarenhet av att arbeta med orderhantering inom tech-branschen
Erfarenhet av att lägga orders hos, samt hantera leverantörer
Kunskaper i andra språk

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag tillsvidare. Start i mars enligt ök.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Amanda Delvén, du kan nå henne på amanda.delven@perido.se.
Om du har frågor är även du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange tjänstens referensnummer 33655 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "33655".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Perido AB (org.nr 556639-6387), https://perido.se/
116 45  STOCKHOLM

Jobbnummer
7450112

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: