Legal Personal Assistant till Astra Zeneca
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungälv eller i
hela Sverige Vill du ha ett arbete där du får användning för din administrativa sida och ditt juridikintresse samtidigt som du får möjlighet att knyta nya kontakter i en spännande internationell organisation? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig en möjlighet att utvecklas och få dina idéer genomförda!
Hur ser din arbetsdag som Legal Personal Assistant ut?
Du kommer att arbeta med att assistera en grupp jurister med diverse arbetsuppgifter, mestadels administrativa. Du kommer bland annat att hantera och prioritera inkommande samtal och e-post samt svara på frågor kring interna och externa utredningar och arbeta proaktivt och effektivt kring dessa utredningar. Därtill kommer du delvis att driva några av avdelningens projekt och processer samt även arbeta kontinuerligt med processutveckling. Vidare kommer du att arbeta med att utforma och redigera dokument samt arbeta med fakturering och kostnadsbearbetning. Tjänsten är med start i början av augusti och kommer att pågå i 1-3 månader. Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17.
Vem trivs här?
Du som tidigare arbetat med administration och har arbetat på ett stort internationellt företag kommer snabbt in i din nya roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Uttrycker du dig dessutom obehindrat på engelska i både tal och skrift samt har en god datavana och förståelse för logiken i datasystem kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter. Du som dessutom har ett intresse för juridik kommer att stimuleras och trivas som aldrig förr.
Är du som person stresstålig och duktig på att hantera många arbetsuppgifter parallellt kommer du att trivas ypperligt med dina arbetsuppgifter. Gillar du dessutom att arbeta i team och är flexibel, kommunikativ, problemlösande och organiserad kommer du att känna dig som hemma på din nya arbetsplats.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på tel: 031 -725 45 38.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2011-07-09Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-07-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 982477
Observera att sista ansökningsdag har passerat.