Ledigt jobb som Kundtjänstmedarbetare till Swedavia
Manpower / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Uppdraget
Vi söker dig som vill arbeta som Kundtjänstmedarbetare. Du blir anställd av oss och uthyrd till Swedavia som konsult med förmånliga förmåner.
Publiceringsdatum2018-09-10ArbetsuppgifterDu kommer i rollen som kundtjänstmedarbetare ge service till Swedavias kunder via ett flertal olika kanaler, bland annat telefon, mejl, chatt, men också genom samtal i intercom-systemet från någon av Swedavias parkeringar. Du kommer att få arbeta med Swedavias parkeringar och få till uppgift att hjälpa, felsöka och åtgärda problem som uppstår och som är orsaken till att frågor uppstår hos parkeringskunder och parkeringsvärdar.
Du kommer att få lära dig om de olika produkter och tjänster som Swedavia erbjuder och hur du kan informera om dessa för att på bästa sätt kunna hjälpa resenären. För att lyckas med ditt arbete på Contact Center behöver du sätta dig in i verksamhetens olika delar
<p>Kundservice är en kundanpassad och flexibel verksamhet som arbetar för att på bästa sätt kunna möta och ge service åt flygplatsens kunder och resenärer. Ett av kundservice områden är Swedavia Contact Center. Här arbetar vi med att besvara inkommande ärenden till alla Swedavias 10 flygplatser. Inom Contact Center finns Swedavia Parkering som ansvarar för kundtjänst till Swedavias samtliga parkeringar.
<br/>
<br/>?</p>
<p>Din profil
Vi söker dig som har ett utpräglat servicetänk. Förmågan att se kundens världsbild och perspektiv är viktigt för oss, likaså att du har ett lösningsfokuserat förhållningssätt.
Du är bekväm med att arbeta i en telefonintensiv kundservicemiljö och kan på ett lugnt, konsekvent och flexibelt sätt bemöta stressade människor. Du har en analytisk förmåga och ett väl utvecklat ordningssinne. Du är kommunikativ och har en kreativ förmåga som innebär att du kan hantera olika slags situationer och relationer med både kunder, resenärer och kollegor. Vi lägger stor vikt vid hur du är som person och att du i alla situationer vill leverera utmärkt kundservice.
• Vidare har du goda kunskaper i minst svenska och engelska men vi ser det som meriterande med ytterligare språkkunskaper. Du är bekväm med teknik och skräms inte av att lära dig nya IT-system. Du har erfarenhet från arbete på Contact Center eller motsvarande erfarenheter.
Så här ansöker du
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt trots att ansökningperioden ännu inte gått ut, så tveka inte att ansöka redan idag. Du gör detta genom att registrera en profil och ditt CV på
www.manpower.se. Om du har frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Ghazaleh Köse på mailadress
Ghazaleh.Kose@manpower.se eller ring T: 018 - 18 59 73
<iframe width="1280" height="720" src="
https://www.youtube.com/embed/QO49Y1tUWSs" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe></p>
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-08
Ange följande referens när du ansöker: 0998d895-173f-
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktGhazaleh Köse
Ghazaleh.Kose@manpower.se +46727327694
FöretagManpower
AdressManpower
75320
75320 0380
KontorsadressSt. Persgatan 17
Jobbnummer 4338734
Observera att sista ansökningsdag har passerat.