Ledigt jobb - Finsk CS Coordinator till Cochlear i Mölnlycke

Cochlear Nordic AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cochlear Nordic AB i Göteborg

Cochlears globala mission är att hjälpa människor att höra och bli hörda. Cochlear Nordic AB är marknads och försäljningsorganisationen för Sverige, Norge, Finland och Danmark. Våra anställda anger som sitt första skäl till varför de trivs att arbeta på Cochlear är möjligheten att göra skillnad för andra människor. Vi har vårt kontor i Mölnlycke, 10 minuter från Göteborg. På vårt nordiska huvudkontor finner du marknad, försäljning, utbildning och kundservice. På denna nyckelposition arbetar du nära den nordiska organisationen, våra kunder och de europeiska huvudkontoret i Schweiz.


Publiceringsdatum
2018-07-27

Dina arbetsuppgifter
Är du erfaren inom kundservice och administration? Har du erfarenhet av att hantera telefon och mail ärenden i ett affärssystem? Letar du efter att göra något verkligen meningsfullt med dina kunskaper? Tänk att få använda din erfarenhet för att hjälpa människor världen runt att höra igen. Vi erbjuder dig att få vara del av Cochlear, ett australiensiskt bolag som är marknadsledande inom implanterbara hörsellösningar.

Vi har en ledig position inom vårt nordiska team som är baserat här i Göteborg. Teamet arbetar med kundservice mot de nordiska länderna (Sverige, Danmark, Finland och Norge). Ditt huvudfokus kommer att vara de finska och svenska kunderna både nuvarande kunder såväl som företagskunder.

I denna tjänst arbetar du i team för att lösa komplexa förfrågningar vilket kommer att ställa krav på din datavana såväl som noggrannhet. Du kommer processa order och leverans av våra produkter till kunder och kliniker, hantera och rapportera reklamationer, fakturering samt assistera vid planerade events och kampanjer. Detta är en roll där du använder din förmåga att möta en deadline, noggrannhet kombinerat med utmärkt kundservice. Du kommer arbeta i rymliga, moderna lokaler i Mölnlycke tillsammans med ett motiverat team och en engagerad chef..

Kvalifikationer
* Du har utmärkta svenska och finska kunskaper i både tal och skrift såväl som en god förmåga att kommunicera på engelska.
* Du brinner för kundservice och letar efter en roll där huvudfokus är att säkerställa kvalitet i leveransen av din support och service.
* Du har erfarenhet av att arbeta i affärsystem. Gärna Oracle eller SAP.
* Du är en lagspelare.
* Ditt arbete blir korrekt.
* Du är organiserad.
* Du trivs i en miljö med högt tempo.
* Du har ett par års erfarenhet av liknande arbete där det är meriterande om det inom den medicintekniska branschen.

Kontaktuppgifter för detta jobb
I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mona Borkmann på alternativt 031-61 72 94.

Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-07
Ange följande referens när du ansöker: 47706
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mona Borkmann mborkm@manpower.se

Företag
Cochlear Nordic AB

Adress
Cochlear Nordic AB
43533
43533 1480

Kontorsadress
Konstruktionsvägen 14

Jobbnummer
4264223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cochlear Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cochlear Nordic AB: