Ledigt extrajobb i Göteborg Energis tekniska kundsupport!

Manpower AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Manpower AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Söker du extrajobb? Är du ansvarstagande, har en stor portion servicekänsla och brinner för att hjälpa kunder? Då har vi jobbet för dig! Göteborg Energi behöver nu utöka sitt team med fler härliga personer som vill jobba extra med teknisk kundsupport, är det kanske just dig vi söker? Skicka iväg en ansökan idag!

Vad innebär det att jobba med teknisk kundsupport hos Göteborg Energi?



Tjänsten som Teknisk kundkoordinator innebär att handha/lösa och ansvara för koncernens kundärenden i syfte säkerställa och höja kundnöjdheten. Företaget är aktiva inom energibranschen och du kommer att jobba med att svara på frågor samt ta emot felanmälningar från privatpersoner och fastighetsägare gällande företagets samtliga produkter och tjänster. Exempel på ärenden kan vara:

* Felsökning och teknisk support
* Utbokning av servicetekniker
* Svara på frågor och ge service om bland annat driftstörningar, energirådgivning och driftövervakning.

Felanmälan har öppet 24 timmar om dygnet. Detta är ett extrajobb och du kommer att schemaläggas ca 35-40 timmar/månad och jobba främst kväll/natt.

Placeringen är i centrala Göteborg i nya, fina lokaler i Gårda. Start på uppdraget är under våren 2018 och din anställning kommer att inledas med en gedigen utbildning på plats hos Göteborg Energi.


Vem söker vi?

Du är en serviceinriktad person med stort driv och kundfokus! Du har ett stort engagemang och tar stort ansvar i ditt arbete och har ett pedagogiskt tillvägagångssätt med kunder.
Det kommer att ställas höga krav på din förmåga att prioritera, övertyga och ta beslut.

* Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%(studier, deltidsjobb).
* Lämplig bakgrund är tidigare erfarenhet av kundservice via telefon eller att du har arbetat i någon form av supportfunktion tidigare.
* Du skall kunna uttrycka dig väl i både svenska och engelska språket.
* Goda datakunskaper är ett krav.


Hur söker jag jobbet?

Det är lätt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV via www.manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. När du skickat in din ansökan kommer du få några frågor att svara på. Dessa hittar du på din profil på Manpowers hemsida och på din mail.


Har du frågor kring tjänsten?

1. Få snabbast svar genom att läsa vår Frågor och svar

2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 22

3. Slipp telefonkön och få svar snabbt genom att maila mig på

Varmt välkommen med din ansökan!

Vad händer när jag skickat in min ansökan?

Vi läser igenom ansökningar löpande. Du kan enkelt se om din ansökan kommit in genom se om annonsen finns under Ansökningar på Min Sida.


Vad kan vi erbjuda dig?

Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Du får en fast timlön plus OB-ersättning för detta uppdrag.


Gilla oss på Facebook!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Extra jobb

Publiceringsdatum
2018-05-08

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-15
Ange följande referens när du ansöker: 38766
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Börjesson Helena.Borjesson@manpower.se

Företag
Manpower AB

Adress
Manpower AB
41104
41104 1480

Kontorsadress
Lilla Bommen 5A

Jobbnummer
4133071

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Manpower AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Manpower AB: