Lediga jobb på Tele2 kundtjänst i Karlskoga
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Karlskoga
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Karlskoga,
Lekeberg,
Degerfors,
Nacka,
Storfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Karlskoga,
Degerfors,
Nacka,
Storfors,
Kristinehamn eller i
hela Sverige Tele2 är en internationell mobiloperatör med utmanaranda i vårt DNA. Vi utmanar våra konkurrenter och marknaden förstås, men framförallt oss själva. Vi verkar på en marknad som ständigt växer och förändras. Våra kunder vill ständigt ha nya och bättre lösningar vilket ställer höga krav på oss. Självklart vill vi möta dessa krav, därför blir hur vi arbetar och vilka vi är vår nyckel till framgång.
Tele2s arbetssätt präglas av ansvar, öppenhet och prestigelöshet. Vi drivs av snabbhet, kvalitet och att alltid ha kundernas bästa för ögonen. Det gör att alla våra anställda kan och förväntas bidra till vårt övergripande mål: Att vara bäst på att skapa värde för kunderna.
Hur är företaget där jag kommer att jobba?
Hos Tele2 kommer du jobba tillsammans med ett positivt, driftigt och resultatinriktat team som dagligen strävar mot att ge bästa tänkbara service till varje kund. Man jobbar individuellt med att besvara samtal men man har alltid ett gäng glada kollegor i sin närhet att dela dagen med. Här får du möjlighet att lära känna nya människor och knyta kontakter för framtiden.
Om jobbet
Med telefon och dator som främsta redskap besvarar inkommande samtal från Tele2s kunder som ringer in. Datorn, telefonen och - framför allt - din röst och engagemang är dina främsta arbetsredskap. Du kommer att ha en fast lön plus provision där du har goda möjligheter att påverka din egen lön.
Uppdraget startar den 3 oktober med tre veckors utbildning. Tjänsten omfattar 72 % av heltid. Arbetstiden ligger förlagd enligt schema, måndag-fredag, både dagtid och kvällar.
Du kommer att bli anställd som konsult hos Manpower men arbetet sker ute hos Tele2. För rätt person finns goda chanser till anställning hos Tele2
Vad betyder tjänsten för företaget?
Du kommer att vara en avgörande kugge i hjulet för verksamheten. Tack vare dig får Tele2s kunder den hjälp de behöver och kanske ett erbjudande de inte kan tacka nej till! Du bidrar till att öka kundnöjdheten och på så sätt är du ansiktet utåt.
Vad förväntas av mig?
Det viktigaste är att du har ett driv för att utvecklas inom försäljning och service
• Du har fyllt 18 år och har fullständiga slutbetyg från gymnasiet
• Du har god datavana och lätt för att lära dig nya system.
• Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
• Du kan jobba varierade tider då arbetstiden är schemalagd måndag till fredag
• Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice, försäljning eller andra serviceyrken
Vilka personliga egenskaper är viktiga?
Din personlighet, vilja och potential är viktigast! Du får alla verktyg för att göra ett bra jobb. Det du bidrar med är stort personligt driv.
• Du är en person som brinner för försäljning och service och sätter kunden i centrum
• Du är utåtriktad, ödmjuk och ambitiös
• Du är tävlingsinriktad och motiveras av att nå uppsatta mål i ett högt tempo
• Du är en god kommunikatör och har ett engagerande och drivande förhållningssätt
• Du är också mogen och ansvarstagande som person, intresserad och lyhörd
Vad kan ni erbjuda mig?
• Du omfattas av kollektivavtal som ger dig avtalsenlig lön, semesterersättning, ob-tillägg, pension med mera och du är även försäkrad under alla uppdrag hos oss.
• Fast månadslön plus provision
• Detta uppdrag börjar med en provanställning hos Manpower. För dig som visar framfötterna och vill utvecklas finns goda möjligheter att bli anställd direkt Tele2 längre fram.
• Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.
Hur söker jag jobbet?
Är du den vi söker? Sök tjänsten via ansökningsknappen. Registrera ditt CV via
www.manpower.se .
Notera att vi INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev.
Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få snabbast svar genom att mejla mig på karin.
2. Jag kan också nås på telefon 08-452 33 10
Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Gilla oss på Facebook!
Varaktighet, arbetstid
Deltid Permanent
Publiceringsdatum2016-09-14ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-26
Ange följande referens när du ansöker: 10886
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarin Jensing Semneby
karin.jensing.semneby@manpower.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
11181
11181 1883
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3048527
Observera att sista ansökningsdag har passerat.