Learning & Development Manager

Sykes Sweden AB / Speciallärarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speciallärarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sykes Sweden AB i Göteborg, Kungsbacka, Borås, Gislaved, Gnosjö eller i hela Sverige

SYKES är världsledande inom outsourcing av kundtjänst och teknisk support. Från våra 8 nordiska contact center i Sverige, Norge, Danmark och Finland levererar vi tjänster inom teknik, telekom, hälsa och finansiella tjänster till både lokala och internationella företag. SYKES har idag över 46 000 medarbetare och levererar service i världsklass på mer än 30 språk. Huvudkontoret är beläget i Tampa, Florida.

Nu söker vi en Learning & Development Manager.

Som Learning & Development Manager kommer du att ha ett övergripande ansvar för regionens utbildningar för personal på alla nivåer.

Tjänster innebär att du arbetar både strategiskt och operativt med att utveckla träningsmaterial, genomföra utbildningar samt följa upp utbildningsinsatser så att SYKES Norden kan fortsätta utvecklas.

När det gäller din egen insats som utbildare kommer den i första hand att handla om utbilda personal på olika chefsnivåer samt personal som i sin tur sedan kan leverera träning lokalt på våra siter.

Tjänsten är placerad i Göterborg med ett arbetsområde som täcker samtliga siter inom regionen varför resor kommer att vara vanligt förekommande.

Tjänsten kommer att rapportera till Quality Director, Northern Europe.

Du har:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Minst två års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom området personalutveckling
• Erfarenhet av att arbeta i en multinationell miljö
• Erfarenhet av att arbeta i en snabb, dynamisk och stundtals stressig arbetsmiljö
• Mycket goda kunskaper i såväl muntlig som skriftlig kommunikation
• Mycket goda kunskaper i presentationsteknik
• Mycket goda kunskaper i MS-Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i engelska

Du är:
• En teamplayer med förmåga att motivera andra
• Självgående och initiativtagare
• Ansvarstagande med fokus på resultat och kvalitet
• Duktigt på planera och organisera
• Fokuserad på detaljer
• Öppen för snabba förändringar
• Service- och kundorienterad
• Bra på arbeta med olika personligheter

Om du har frågor kring tjänsten så kontaktar du Håkan Karlgren, Quality Director, Northern Europe ( hakan.karlgren@sykes.com ) eller Anki Nordin, Sr. Regional HR Manager, Northern Europe ( anki.nordin@sykes.com ), telefon + 46 680 17 60 00.

Skicka din ansökan och CV skrivna på engelska till anki.nordin@sykes.com senast den 10 april 2015.

Publiceringsdatum
2015-03-30

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-10
Ansökan kan skickas till e-postadress: anki.nordin@sykes.com

Kontakt
Håkan Karlgren, Quality Director, Northern Europe 0680-71 60 00 (Telefon) hakan.karlgren@sykes.com

Företag
Sykes Sweden AB

Adress
Sykes Sweden AB
Box 202
41755 Göteborg

Kontorsadress
Götaverksgatan 6A
Göteborg
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0680-71 60 00
E-postadress: anki.nordin@sykes.com

Jobbnummer
2227007

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sykes Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sykes Sweden AB: