Kvalitetssamordnare / kundtjänst / ärendehantering / handläggare / Samtrans
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-09-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kvalitetssamordnare / kundtjänst / ärendehantering / handläggare / Samtrans" (publicerad 2023-10-02) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-09-06Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Samtrans har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Samtrans en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos FÖRETAGET.
Om företagetSamtrans Omsorgsresor är en del av Nobina-koncernen, Nordens största kollektivtrafikföretag. Varje år utför Samtrans Omsorgsresor ca 1,7 miljoner personresor, framför allt på uppdrag av kommuner och regioner. Genom affärsområdet Nobina Care finns varumärkena Göteborgs Buss och Telepass och Samtrans representerade i Stockholm, Västra Götaland och Skåne. Samtrans har en stark samhällsbärande roll genom att finnas till för människor som på olika sätt inte har möjlighet att resa med den allmänna kollektivtrafiken. På så sätt bidrar Samtrans varje dag till ett inkluderande samhälle, där fler människor ska ges möjlighet att delta i samhället på lika villkor.
Samtrans värnar om alla människors rätt att ta del av samhället på lika villkor - i vardagen, i trafiken och på arbetsplatsen. Samtrans välkomnar dig till en arbetsplats där respekt, omtanke och eget ansvar är ledstjärnorna.
Samtrans kvalitetsprocess innebär att objektivt utreda inkommande ärenden, göra uppföljning, återkoppla till uppgiftslämnare men också lyfta förbättringsbehov utifrån ärendenas natur. Målet för avdelningen är skapa en kontinuerlig kvalitetsutveckling för hela verksamheten.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kvalitetssamordnare ansvarar du över att hantera, utreda och återkoppla inkomna ärenden och kundsynpunkter utifrån interna och externa krav. I rollen ingår det även att sitta med i kvalitetsamtal med förare i samverkan med avtalsparter. Du arbetar ständigt med att driva ärendenas arbete framåt för ständiga förbättringar. Du har ett tätt samarbete med de andra kvalitetssamordnarna på avdelningen där du tillsammans med dina kollegor utgör en viktig funktion för företaget.
• Klassificera, utreda, förebygga och återkoppla kundärenden
• Upptäcka mönster, utföra orsaksanalyser och ta fram förbättringsåtgärder
• Utreda begäran om vite alternativt ersättning
• Bidra till kontinuerlig utveckling av kvalitetsprocessen
• Samverka på operativ nivå med externa avtalsparter
• Delta aktivt i förbättringsaktiviteter
• På sikt kunna driva förbättringsprojekt
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetserfarenhet av service. Meriterande med erfarenhet inom kundtjänst, ärendehandläggare eller liknande
• God data- och systemvana och lätt för att lära nya system
• Du har god förmåga att kommunicera i både svenska och engelska i tal och skrift.
Kunskaper i andra språk är meriterande
Du trivs i en miljö som utmärks av engagemang och samarbete. Du är noggrann och kvalitetsmedveten och har ett strukturerat arbetssätt som präglas av ett helhetsperspektiv. Då det stundvis är mycket att göra kan du hantera ett högt tempo med bibehållen kvalitet. Du är nyfiken och tycker om att ha många kontaktytor. Du bör även vara lyhörd och ha stor social kompetens.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8091452
Observera att sista ansökningsdag har passerat.