Kvalificerade administratörer sökes!
Proffice SE / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice SE i Stockholm,
Örebro,
Haninge eller i
hela Sverige Proffice söker för kunds räkning en kvalificerad administratör för arbete på vår kund kontor i Stockholm. Uppdraget har start omgående och sträcker sig till mitten på juni.
Dina arbetsuppgifter handlar om att granska och behandla ansökningar. Du kommer även arbeta med att upprätta kontrakt och andra relevanta dokument.
Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Kvalifikation
Du som söker ska ha tidigare erfarenhet av kvalificerat administrativt arbete. Har du tidigare arbetat som handläggare är det meriterande. Har du en juridisk eller ekonomisk bakgrund är det meriterande.
Som person är du lättlärd och flexibel och trivs bra att jobba administrativt för att på bästa sätt framhäva din noggranna sida.
Organisations-/företagsbeskrivning
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå.
På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.
Keep improving.
Kandidatansvarig: Martin Jerrskog
Publiceringsdatum2012-04-17Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 200301980
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Jerrskog
FöretagProffice SE
AdressProffice SE
Jobbnummer 1217201
Observera att sista ansökningsdag har passerat.