Kvalificerad administratör till centrala Göteborg
Palm & Partners Professinal AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Palm & Partners Professinal AB i Göteborg,
Halmstad,
Markaryd,
Helsingborg eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill arbeta administrativt i teamt med stöttande och assisterande uppgifter på ett juridiskt bolag beläget i centrala Göteborg.
Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.
Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Arbetsbeskrivning
Som administratör hos vår kund ingår du i ett team som stöttar och assisterar en grupp advokater med uppgifter såsom rese- och hotellbokningar, redigering av texter dokumenthantering, avtalsskrivning, korrespondens och möteslogistik. Du kommer nära verksamheten och i ditt dagliga arbete arbetar du med juridiska dokument så ett intresse eller kunskap inom branschen är stakt meriterande. I teamet du kommer att tillhöra finns andra kvalificerade assistenter som arbetar tätt tillsammans, med driv och ett stort engagemang ger ni den allra bästa servicen.
Utbildning
Eftergymnasial utbildning inom ekonomi/administration/ kommunikation
Erfarenhet
Vi söker dig som har några års erfarenhet som adminstratör, assistent, koordinator eller liknande. Då arbetet är kvalificerat så är det ett krav på att man har med sig kvalificerat administrativt arbete in i rollen. Då du arbetar med texter måste du kunna uttrycka dig väl i såväl engelska som svenska. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet, och du får gärna ha erfarenhet från fler affärssystem och IT-verktyg.
Personliga kvalifikationer
För att lyckas i rollen ser vi att du är serviceminded, kvalitetsmedveten och noggrann men också stresstålig och att du trivs med att samarbeta med kompetenta kollegor i en spännande och dynamisk miljö.
Känner du dig som en självgående och högt motiverad servicepersonlighet som arbetar strukturerat och drivs av att stödja kollegor runt omkring dig är detta rollen för dig!
Lön och anställningsvillkor
Enl avtal
Ansökan
Urval sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag! Du ansöker om tjänsten via vår hemsida
www.palmpartners.se. För vidare frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på
susanna.filipsson@palmpartners.se alternativt 0709668608.
Startdatum
Omgående
Uppdragslängd
6 månader med goda möjligheter till förlängning och/eller eventuell anställning hos kundföretaget.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-05ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-22
Ange följande referens när du ansöker: 2980
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanna Filipsson
FöretagPalm & Partners Professinal AB
AdressPalm & Partners Professinal AB
Jungmansgatan 12
21119 MALMÖ
KontorsadressJungmansgatan 12
Jobbnummer 3837608
Observera att sista ansökningsdag har passerat.